Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Vinzi haine/cosmetice online? Trimite 21 – 30 e-mail-uri de Sarbatori!

In urma unui raport care a analizat segmentarea si automatizarea magazinelor online, in H4 (octombrie – decembrie) 2016, platforma de e-mail marketing klaviyo.com a analizat numarul optim de e-mail-uri de marketing pe care o companie e-commerce ar trebui sa le trimita in timpul campaniei de Sarbatori. Si a ajuns la concluzia ca brand-urile de imbracaminte si incaltaminte, DIY, cosmetice si alimente care au avut cel mai mare succes in urma mesajelor trimise pe mail, in aceasta perioada, au trimis 21 – 30 e-mail-uri. Aceste companii au inregistrat o crestere de pana la 77 de ori a veniturilor in urma acestui numar de mesaje, fata de anii in care trimiteau 1 – 10 e-mail-uri.

Alte observatii ale studiului:emails

  • majoritatea magazinelor online care au utilizat Klaviyo in 2016 (55,6%) au trimis intre 1 si 10 mail-ul; in medie, s-au trimis 15,21 mesaje pe mail de Sarbatori, care au avut o rata click-through de 1,6%
  • la trimiterea a 21 – 30 de mesaje de Sarbatori, brand-urile de fashion au avut o crestere de 17 ori a veniturilor, companiile care vand produse DIY – una de 23 de ori, cele care vand cosmetice – una de 77 de ori si cele care vand bauturi si alimente – una de 17 ori

Numarul de mesaje este acelasi, dar strategiile sunt diferite, in functie de industrie:

  1. BRAND-URILE DE FASHION SI INCALTAMINTE
  • au rezultate mai bune cand includ in subiectul e-mail-ului un procent de reducere (mai ales daca aceasta se adauga peste un discount deja existent) sau un pret aplicat unei intregi categorii de produse – de exemplu, „Doar astazi, ai inca 20% reducere la toate produsele”, „Pulovere de pana la 25$”
  • creeaza campanii exclusiv pentru vedete, segmentul VIP fiind cei mai dedicati clienti acestia vor reactiona mai bine la mail-urile primite si vor cumpara
  • leaga mail-urile de o tema – 12 zile pana la Craciun, in fiecare zi o campanie de reduceri
  1. BRAND-URILE DE BEAUTY & COSMETICE
  • au conversii mai mari cand includ in subiectul e-mail-ului cuvinte care indeamna cititorul sa actioneze rapid si urgent – de exemplu, „Doar 4 zile in care mai poti cumpara”, „Ultima sansa…”
  • unele companii isi segmenteaza clientele si trimit atat de multe mail-uri doar celor care nu au cumparat nimic recent, cele care au achizionat ceva in ultima saptamana (de exemplu) neprimind toata lista de 30 de mesaje
  • trimit mail-uri la ora 07:00 (cand clientele se trezesc si se pregatesc de o noua zi, inconjurate de cosmetice), la ora 17:00 – 18:00 (cand sunt pe drumul spre casa si stau pe telefoane) sau la 22:00 – 23:00 (cand sunt in pat, gata de culcare)
  1. BRAND-URILE DE BAUTURI SI ALIMENTE
  • anunta ca va urma o reducere
  • trimit in continuare mail-uri si dupa sarbatorile importante

Raspunde la aceasta intrebare