Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Indienii de la Tata Group se apuca de e-grocery

egrocery

Multinationala indiana Tata Group (fondata in 1868, care este cea mai mare conglomeratie de companii din India) vrea sa se impuna si pe piata alimentara online, prin intermediul brand-ului Starquik, citim pe economictimes.indiatimes.com. E-grocery-ul este o piata emergenta in tara asiatica, iar in domeniu exista deja Amazon si Bigbasket. Penetrarea e-grocery-ului este de mai putin de 1%, dar expertii estimeaza ca segmentul va creste cu o rata anuala compusa de 141% pana in 2010 si va constituie 12,5% din totalul vanzarilor online.

In urmatoarele doua luni, va fi lansat un site Starquick pentru Trent Hypermarket (care este o colaborare intre Tata si retailerul britanic Tesco), au dezvaluit 2 surse implicate in noul proiect online. Pentru a face investitii in e-commerce, Tata va inchide magazinele proprii mai mici Star Daily, care functioneaza sub umbrela brand-ului Star (alaturi de Market si Hyper, care contine in total, 42 de locatii fizice). Multinationala indiana nu a comentat informatia.

In India, Tesco – al treilea cel mai mare retailer din lume, cu aproape 6.800 de magazine fizice in total – nu face mari valuri nici offline, nici online. Dar pe Internet, Tesco are cu success vanzari anuale de aproximativ 3 miliarde £, in intreaga lume.

Raspunde la aceasta intrebare