Vinzi bijuterii online? 5 motive de a investi in Google Ads/PPC
Reclamele pay-per-click/PPC (Google Ads) apar in partea superioara si inferioara a unei pagini cu rezultate, atunci cand cauti ceva online. Iar daca ce cauti e un inel de logodna – de exemplu – atunci un magazin e-commerce te poate atrage cu o astfel de reclama, diferita de rezultatele organice ale cautarii tale. Aceste prime link-uri care apar pe pagina sunt accesate cel mai des, mai ales daca sunt relevante cautarii facute. In plus, reclamele PPC sunt extrem de targetate, ajuta afacerile digitale sa masoare rezultatele clar si – daca sunt implementate cu succes – pot creste semnificativ traficul si rata de conversie dintr-un magazin online, citim pe instoremag.com.
In cazul unei bijuterii online, cele 5 beneficii ale includerii Google Ads in strategia de marketing digital sunt:
- Ai parte de targeting pus la punct. Pe Google, poti alege locatia (tara, orasul sau codul postal) si tipul persoanelor care sa iti vada reclamele (in functie de interesele acestora). Poti targeta ad-urile si in functie de cuvinte-cheie, varsta, limba, ora sau tip de dispozitiv (desktop sau mobile). Si le poti ajusta frecventa, pentru a fi afisate o data/de mai multe ori acelorasi persoane.
- Iti poti controla costurile. In cazul Google ads, platesti doar daca ai rezultate, adica click-uri pe site-ul tau sau telefoane primite din partea potentialilor clienti (vezi optiunea click-to-call). Si nu exista un buget minim.
- Poti masura usor succesul avut. De fiecare data cnd cineva apasa pe o reclama Google la magazinul tau digital de bijuterii, e inregistrat in sistem si asa iti poti da seama ce a facut cand a ajuns pe site: a comandat un set de ccercei, a programat o vizita la showroom, a trimis un e-mail in care a cerut informatii despre cum se masoara marimea unui inel, etc.
- Iti poti manageria campaniile direct. Pentru ca Google iti permite sa vezi exact cum se decurca reclamele tale si cine interactioneaza cu ele, le poti modifica sau adapta usor, din mers.
- Cresti brand awareness-ul. Chiar daca nimeni nu apasa pe ad-ul tau din Google Search, brandul tau tot e vizibil in rezultatele cautarii, potentialii clienti iti vor retine numele si iti cresti sansele sa ii atragi.
Leave a reply