Verishop.com vrea sa devina cel mai mare shopping mall online din Vest
Retailerul online Verishop.com s-a lansat de fix 1 an si deja are planuri mari: sa devina rivalul unora dintre cei mai mari jucatori din e-commerce, informeaza finance.yahoo.com. „Misiunea noastra este sa construim cel mai mare shopping mall online din lumea vestica. Daca analizezi motivele pentru care lumea merge la mall, descoperi ca acestea includ entertainment-ul, descoperirea (de noi produse) si faptul ca este la indemana. Si sunt extrem de focusat pe a aduce clientilor exact aceste trei propuneri de valoare”, a declarat Imran Khan (CEO si Co-fondator Verishop), pentru sursa amintita.
Compania Verishop s-a lansat in iunie 2019, in Santa Monica (California), de sotii Cate si Imran Khan. In octombrie 2019, in mai putin de 6 luni, a ajuns la o injectie de capital de 30 milioane $, compania fiind evaluata la suma de 100 milioane $. La inceput, site-ul a avut mai putin de 200 de brand-uri pe platforma, dar acum este un agregator cu peste 600 de brand-uri, din categorii ca imbracaminte, incaltaminte, accesorii, cosmetice, produse de infrumusetare si ingrijire, decoratiuni, pentru femei, barbati si copii. Produsele sunt livrate gratuit, in 2 zile. Pe fondul pandemiei COVID-19, Verishop a vandut cu 158% mai multe produse pentru casa (in februarie-martie), cu peste 50% mai multe cosmetice, iar in mai si-a crescut cu 33% vanzarile online, fata de aprilie.
Produsele nu sunt vandute prin terti (ca in cazul Amazon sau eBay), ci cumparate de companie de la brand-uri si vandute ulterior, pentru a maximiza increderea clientilor. Insusi numele face trimitere la faptul ca este vorba despre un „shop verificat”: „Ce incercam sa facem este sa atragem atentia asupra brand-urilor si, in al doilea rand, ne axam pe incredere. Internetul a pierdut aceasta incredere, in ultimii 20 de ani. Am avut parte de dezinformare. Acum avema parte de produse false. De multe ori brand-urile imi spun ca nu vor sa merga la o platforma e-commerce traditionala, pentru ca stiu ca produsele lor vor fi dupa aceea contrafacute. Le strica valorea de brand. Asta incercam noi sa rezolvam”, detaliaza Khan. Evident, aceasta este o trimitere la Amazon, care are o problema cu produsele contrafacute.
Comentariu ( 1 )
[…] de tendintele asiatice sunt si cei de la Verishop (start-up american care isi propune sa devina cel mai mare mall-online din Vest), OOOOO (app […]