Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Verishop.com vrea sa devina cel mai mare shopping mall online din Vest

Retailerul online Verishop.com s-a lansat de fix 1 an si deja are planuri mari: sa devina rivalul unora dintre cei mai mari jucatori din e-commerce, informeaza finance.yahoo.com. „Misiunea noastra este sa construim cel mai mare shopping mall online din lumea vestica. Daca analizezi motivele pentru care lumea merge la mall, descoperi ca acestea includ entertainment-ul, descoperirea (de noi produse) si faptul ca este la indemana. Si sunt extrem de focusat pe a aduce clientilor exact aceste trei propuneri de valoare”, a declarat Imran Khan (CEO si Co-fondator Verishop), pentru sursa amintita.

Compania Verishop s-a lansat in iunie 2019, in Santa Monica (California), de sotii Cate si Imran Khan. In octombrie 2019, in mai putin de 6 luni, a ajuns la o injectie de capital de 30 milioane $, compania fiind evaluata la suma de 100 milioane $. La inceput, site-ul a avut mai putin de 200 de brand-uri pe platforma, dar acum este un agregator cu peste 600 de brand-uri, din categorii ca imbracaminte, incaltaminte, accesorii, cosmetice, produse de infrumusetare si ingrijire, decoratiuni, pentru femei, barbati si copii. Produsele sunt livrate gratuit, in 2 zile. Pe fondul pandemiei COVID-19, Verishop a vandut cu 158% mai multe produse pentru casa (in februarie-martie), cu peste 50% mai multe  cosmetice, iar in mai si-a crescut cu 33% vanzarile online, fata de aprilie.

Produsele nu sunt vandute prin terti (ca in cazul Amazon sau eBay), ci cumparate de companie de la brand-uri si vandute ulterior, pentru a maximiza increderea clientilor. Insusi numele face trimitere la faptul ca este vorba despre un „shop verificat”: „Ce incercam sa facem este sa atragem atentia asupra brand-urilor si, in al doilea rand, ne axam pe incredere. Internetul a pierdut aceasta incredere, in ultimii 20 de ani. Am avut parte de dezinformare. Acum avema parte de produse false. De multe ori brand-urile imi spun ca nu vor sa merga la o platforma e-commerce traditionala, pentru ca stiu ca produsele lor vor fi dupa aceea contrafacute. Le strica valorea de brand. Asta incercam noi sa rezolvam”, detaliaza Khan. Evident, aceasta este o trimitere la Amazon, care  are o problema cu produsele contrafacute.

Comentariu ( 1 )

  1. […] de tendintele asiatice sunt si cei de la Verishop (start-up american care isi propune sa devina cel mai mare mall-online din Vest), OOOOO (app […]

Leave a reply