Vanzarile online globale au crescut cu 11% YoY, in Q3 2021 (raport)
Analizand date despre peste 1 miliard de clienti online, 29 de miliarde de vizite online si 2.276 de site-uri online (din 54 de tari), raportul Salesforce „Shopping Index” (pentru Q3 2021) a concluzionat ca vanzarile e-commerce globale au crescut cu 11% YoY, in perioada iulie-septembrie 2021 (fata de doar 2%, in Q2 2021). Prin coomparatie, in Q3 2020, cresterea era una masiva, de 63%!
Consumatorii din Europa de Est sunt cei mai atrasi de cumparaturile la distanta, pe Internet: in aceasta regiune, e-commerce-ul a crescut cu o rata superioara mediei globale – 40 YoY. Marea Britanie a inregistrat o crestere de 20% si o rata de conversie de 2,8%, mai mare decat media globala (care a fost de 2,4%, in Q3 2021). Cele mai ridicate rate de conversie e-commerce s-au inregistrat in Australia si Noua Zealanda (3,6%) si Tarile de Jos (3,2%).
Sumele medii cheltuite, in intreaga lume, de cumparatorii online au ramas la acelasi nivel ca in trimestrul anterior (2,8 $), in timp ce valoarea medie a comenzii a crescut de la 94,56 $ (in Q3 2020), la 103,43 $ (in Q3 2021), demonstrand ca publicul are din ce in ce mai multa incredere in aceasta metoda de a face shopping, iar incertitudinea legata de pandemia COVID-19 este in scadere. Rata globala de abandon a cosurilor este de 77% pe desktop, 81% pe tableta si 86% pe smartphone.
Leave a reply