Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Complice.ro: 30 €/persoana, bugetul mediu pentru experiente cadou, pentru angajati, de Sarbatori

Cadourile de tip experienta contribuie la fericirea angajatilor si sunt alegerea a tot mai multe companii, transmite Complice.ro, intr-un comunicat de presa. Potrivit unui sondaj intern al magazinului online de cadouri de tip experienta si solutii de reward, recognition & incentive pentru companii, 71% dintre angajati se simt mai apreciati, iar 43% se simt mai motivati atunci cand cadoul clasic oferit de angajator este inlocuit de o experienta.

„Experientele cadou devin din ce in ce mai populare pentru companiile din Romania, care au inlocuit astfel si teambuilding-urile clasice ori petrecerile de Craciun cu astfel de experiente inedite. Acestea se pot derula atat offline, cat si online. Cele mai multe solicitari pentru cadouri experienta vin in aceasta perioada de la companii din zona de IT, banking, security, dar si business-uri mici, proiecte antreprenoriale”, explica Oana Pascu (foto, Fondator Complice.ro).

In functie de motivul acordarii, experientele sunt fie personale (individuale, de cuplu sau de familie), fie dedicate intregii echipe. In prima categorie intra sute de variante de experiente, de la adrenalina, driving sau sport, la relaxare, gourmet, dezvoltare personala etc. Media pentru o astfel de experienta, acordata de obicei ca bonus de final de an, este de 30 €, dar valorile oscileaza de la 17 pana la 100 € (si chiar mai mult)/persoana.

O rata de adoptie crescuta o au si pachetele FlexiBox, care includ zeci de experiente din cele mai populare categorii (adrenalina, driving, gourmet, play), din care destinatarul isi alege singur experienta dorita. In segmentul corporate, FlexiBox-urile se personalizeaza in functie de bugetul clientului. De altfel, mai mult de 50% dintre pachetele FlexiBox achizitionate in 2021 au fost destinate clientilor din segmentul corporate, care le-au oferit angajatilor cu performante speciale sau partenerilor de afaceri.

Incertitudinea contextului social si epidemiologic isi pune amprenta asupra timpului petrecut de echipe impreuna, pe colaborare si calitatea socializarii. Cu majoritatea evenimentelor de tip teambuilding si petrecerilor de Craciun anulate, angajatii resimt tot mai puternic distantarea fizica fata de colegi. De aceea, companiile aloca bugete tot mai mari proiectelor de wellbeing, in special experientelor inedite pentru echipe. In general, bugetul pentru astfel de initiative este de 15-75 €/persoana. Pe fondul acestei tendinte, Complice.ro estimeaza ca ultimul trimestru din 2021 va reprezenta cel putin 30% din cifra de afaceri la nivel de an.

„In conditiile incerte ale pandemiei, ramanem la estimarea de la inceputul lui 2021, cand ne-am propus sa revenim la cifra de afaceri de la finalul lui 2019, ceea ce ar reprezenta o crestere de peste 15% fata de 2020, aproape de 150.000 euro. In primele 9 luni am fost chiar peste acest trend de crestere, insa sezonul cadourilor are cel mai mare impact in cifrele noastre, iar restrictiile din luna noiembrie au franat trendul crescator. Pana in prezent, valoarea medie a cadourilor achizitionate pe segmentul rezidential este de 190 de euro, iar pe segmentul B2B de aprox 800 euro”, a conchis Oana Pascu.

Leave a reply