TRUSTED.ro lanseaza un nou serviciu de incredere
Acum 5 ani, a fost lansata marca TRUSTED.ro, prin care magazinele online primesc titlul de Marca de Incredere daca au o vechime de peste 6 luni si daca respecta standardele TRUSTED.ro bazate pe normele legislatiei in vigoare. Din data de 15 martie, TRUSTED.ro a lansat noul serviciu Opinii de incredere, dezvoltat in parteneriat cu InboxTarget.ro ce presupune un sistem de feedback de la clientii reali ai magazinelor online, administrat independent.
Sistemul Opinii de incredere este, de fapt, un chestionar trimis fiecarui client al unui magazin online, dupa 7 zile de la efectuarea unei comenzi, si cuprinde trei intrebari, ce pot fi notate cu calificative de la 1 la 10. In cazul in care nota finala este mai mica de 7, clientul este rugat sa-si motiveze notarea intr-un comentariu. Toate notele primate de la client sunt publice, iar magazinul poate raspunde la probelemele clientilor. Dupa remedierea problemei, clientul poate acortda o noua nota magazinului.
Nota magazinului va aparea in logo-ul TRUSTED.ro de pe site-ul fiecarui magazin, impreuna cu opiniile clientilor. Chestionarul acestui serviciu poate fi personalizat in mai multe moduri, inclusiv prin adaugarea de intrebari suplimentare, pentru ca opinia clientilor sa fie cat mai reala. De asemenea, datele tuturor clientilor nu sunt pastrate, ci sunt sterse dupa publicarea feedback-ului.
Comentariu ( 1 )
[…] Lansat la mijocul lunii m artie 2016, sistemul „Opinii de Incredere” a colectat (din 2017) 110.968 de opinii de la clientii magazinelor online, din cele 1.248.769 de e-mailuri trimise clientilor. In prezent, are 78 magazine online inscrise si 8.592 de opinii primite in ultimele 30 de zile. Sistemul „Opinii de Incredere” este acordat impreuna cu Marca de Incredere TRUSTED.ro si este un instrument care gestioneaza obiectiv feedback-ul cumparatorilor si publica o nota medie a magazinelor online. […]