Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

COVID-19, TRUSTED.ro: feedback-ul clientilor online s-a triplat, in martie-aprilie 2020 (infografic)

Clientii magazinelor online au fost mult mai dornici sa ofere feedback la comenzi pe perioada starii de urgenta, concluzioneaza o analiza facuta de TRUSTED.ro, pe datele publice din sistemul de feedback „Opinii de Incredere”, in perioada martie-aprilie 2020, versus martie-aprilie 2019. Sursa anunta, intr-un comunicat de presa, ca in timpul pandemiei COVID-19 sistemul de feedback a primit 12.150 de opinii clientelare (vs. 5.986, in aceeasi perioada a anului trecut), un numar aproape triplu. Alte informatii interesante anuntate de TRUSTED.ro:

  • rata de raspuns a opiniilor primite s-a dublat YoY, pana la 14,2 % (in aprilie 2020)
  • in martie 2020, s-a inregistrat o dublare a opiniilor primite fata de aceeasi luna din 2019, iar in aprilie 2020, a avut loc o crestere cu 300% a opiniilor primite fata de aprilie 2019
  • nota medie oferita magazinelor online a scazut putin, la 9,31, in martie-aprilie 2020 (fata de 9,57, in aceeasi perioada din 2019); sursa estimeaza ca motivele pentru care notele au fost mai mici au fost produse de problemele unor magazine apropo de stocuri, cresterea numarului de comenzi (pentru care nu au fost pregatite), imposibilitatea de a oferi clientilor informatii relevante in timp util (apropo de stoc sau perioada de livrare)
  • persoanele din Bucuresti si judetele Cluj si Ilfov au oferit cel mai mult feedback
  • livrarea a fost notata aproximativ la fel in toate cele 4 luni analizate
  • din opiniile primite se poate observa schimbarea de comportament a consumatorilor – in martie-aprilie 2020 s-au comandat mai multe alimente si bauturi, oamenii fiind influentati de limitarile deplasarii pe timpul starii de urgenta, dar venirea primaverii si a sarbatorilor de 1 si 8 Martie au plasat categoriile Cadouri & Bijuterii si Haine, Imbracaminte & Accesorii in top

Lansat la mijocul lunii m artie 2016, sistemul „Opinii de Incredere” a colectat (din 2017) 110.968 de opinii de la clientii magazinelor online, din cele 1.248.769 de e-mailuri trimise clientilor. In prezent, are 78 magazine online inscrise si 8.592 de opinii primite in ultimele 30 de zile. Sistemul „Opinii de Incredere” este acordat impreuna cu Marca de Incredere TRUSTED.ro si este un instrument care gestioneaza obiectiv feedback-ul cumparatorilor si publica o nota medie a magazinelor online.

Leave a reply