TikTok va avea venituri e-commerce de 23 miliarde $, in 2023
Bloomberg.com a facut o analiza detaliata a surselor de venituri ale aplicatiei video TikTok, care vor totaliza 12 miliarde $, in 2022 (de la aproape 4 miliarde $, in 2021), amenintand domnia Google si Facebook, in domeniul advertisingului online. Pana in 2023, suma castigata de app-ul marca ByteDance va fi de 23 de miliarde $, iar un an mai tarziu va egala veniturile din reclame ale YouTube!
TikTok a fost cea mai descarcata aplicatie din 2021 si a depasit 1 miliard de utilizatori activi lunar (in SUA si Marea Britanie, utilizatorii au un engagement mai mare pe TikTok, unde petrec mai mult timp decat pe YouTube), capturandu-le atentia prin clipuri video scurte si un feed guvernat de algoritmi. Platforma ajuta numerosi creatori de continut sa devina populari si sa traiasca din asta, dar este aplicatia sociala care da cea mai mare dependenta (din punct de vedere al timpului petrecut lunar de utilizatori in app): 28,7 ore in 2022; comparativ, pe Facebook (16 hours) si pe Instagram (8 hours) se sta, combinat, mai putin (15,5 + 7,8 = 23,3 ore)!
De la finalul lui 2019, TikTok testeaza integrarea comertului social in platforma, iar anul trecut a batut palma cu Shopify pentru a lansa TikTok Shopping in SUA, Marea Britanie si Canada. In China natala, Douyin (cum se numeste TikTok acolo) a gazduit tranzactii e-commerce in valoare de 26 de miliarde $ in primul an in care a introdus optiunea de shopping in aplicatie, iar in ultimul an avut venituri de 58 de miliarde $, dezvoltandu-se mai rapid decat orice alta retea de socializare.
Leave a reply