Facebook ofera cel mai mare ROI pentru IMM-uri (studiu)
Facebook nu este doar cea mai utilizata platforma sociala de catre afacerile mici si mijlocii, ci si cea mai eficienta, apropo de un return on investment (ROI) ridicat. Asta a descoperit un studiu marca Taradel, citat de marketingcharts.com. Studiul a fost realizat pe un esantion de 218 persoane.
Facebook ofera un ROI de 29% IMM-urilor, conducand clasamentul in care mai sunt prezente urmatoarele canale de marketing: direct mail (23,4% ROI), e-mail (19,2% ROI), Google ads/paid search (16,4% ROI), organic search/SEO (13,1% ROI).
Majoritatea respondentilor spun ca planuiesc sa investeasca in Facebook ads anul acesta (68,5%), vazand rezultatele oferite de aceasta retea sociala. Alte canale de marketing care vor primi o felie din bugetul de investitii al IMM-urilor, in 2023, sunt e-mail mrketingul (66,2%) si direct mail marketingul (60,3%). In jur de trei sferturi dintre cei chestionati folosesc cel putin 2 canale de marketing.
Afacerile mici si mijlocii considera ca cele mai mari provocari de care se lovesc sunt bugetele si generarea de lead-uri. Cele mai valoroase lead-uri vin via recomandari (in cazul a 25,7% dintre respondenti), discutii fata in fata (22,5%) si telefonice (22%).
Leave a reply