Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

SUA: reduceri mai mici, de Black Friday 2021 (26 noiembrie), din cauza pandemiei

Anul acesta, in SUA, Black Friday (care are loc pe 26 noiembrie 2021) va insemna reduceri mai mici si mai putine, informeaza bloomberg.com. Cauza? Pandemia COVID-19, care a determinat scaderea stocurilor, in special in cazul produselor ieftine (companiile prefera sa chleuie bani pe transportul produselor scumpe, care le aduc un profit mai mare).

Conform datelor Adobe Inc. (carea comparat schimbarile, fata de 2020, in preturile online in perioada 1 octombrie – 6 noiembrie), discount-urile la electronice sunti – in medie – de 8,7% (comparativ cu 13,2%, anul trecut), iar preturile articolelor sportive se vor reduce doar cu 2,8% (fata de 11,2%, de Black Friday 2020). In cazul altor categorii (unelte), discounturile sunt inexistente.

In octombrie, americanii au primit 2 miliarde de mesaje despre faptul ca produsul dorit nu este in stoc, mai noteaza Adobe Inc., iar procentul de webpage-uri care nu aveau produse in stoc a fost mai mare cu 300% fata de 2019. Comerciantii mizeaza pe faptul ca cererea de Black Friday va fi mare, iar lipsa inventarului inseamna ca reducerile nu trebuie sa fie si ele la fel de mari ca in anii trecuti. Strategia – care e logica, teoretic – vine la pachet si cu riscuri: americanii au facut economii anul trecut, in plina pandemie, dar in 2021 au vrut sa cheltuiasca si se estimeaza ca vanzarile, de Sarbatori, vor fi mai mari cu 6-10% fata de 2020. In paralel, inflatia YoY a crescut cu 6,2% in octombrie (cea mai mare crestere din 1990 incoace), iar in crestere sunt si preturile la lumina, benzina si mancare – ceea ce a scazut increderea consumatorilor in consum. Expertii spun ca acest sezon va fi unul imprevizibil.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply