Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

SUA: o politica de retur de nota 10 creste retentia clientelara (sondaj)

O politica de retur bine pusa la punct creste retentia clientelara, iar 96% dintre consumatori citesc informatiile legate de aceasta, inainte de a cumpara ceva online, a descoperit un studiu recent marca Loop, citat de chainstoreage.com. Sondajul (intitulat „Consumer Report: How Returns Impact Customer Retention”) a fost efectuat pe un esantion de 1.000 de cumparatori online americani, de pe Shopify. Si a descoperit si faptul ca 54% dintre respondenti nu cumpara de pe un site e-commerce daca acesta nu ofera clientilor proprii retur gratuit.

Ce a mai descoperit studiul amintit:

  • aproape 6 din 10 respondenti (57%) spun ca abandoneaza cosul virtual de cumparaturi, daca brandul respectiv le ofera o experienta post-cumparare proasta
  • aproape 9 din 10 (87%) spun ca sansele de a cumpara prima data de la un retailer cresc daca acesta le ofera bonusuri post-cumparare – reduceri de pret (52%), cupoane pentru achizitii viitoare (41%) si posibilitatea de a face retururi oricand (34%)
  • 45% dintre respondenti spun ca, in cazul unui produs care costa mai putin de 50 $, pretul i-ar determina sa nu faca retur, pentru ca ar fi o pierdere de timp si de efort
  • 42% prefera sa returneze produsele prin curier, 24% vor ca returul sa le fie ridicat de acasa,  iar 18% vor sa aduca produsul inapoi intr-un magazin fizic
  • 56% dintre americanii chestionati spun ca le pasa de impactul asupra mediului al produselor trimise inapoi la retaileri, iar mai mult de o treime (35%) n-au returnat ceva tocmai din cauza acestui potential impact

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply