Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

SUA: la 1 retailer care inchide un magazin offline, alti 5 deshid unul (studiu)

Apocalipsa retail-ului offline american a fost anuntata in 2017, confirmata de experti ca Warren Buffett si s-a accelerat in 2018 (cand s-a estimat ca se vor inchide 12.000 de magazine fizice), dar in prezent situatia nu este atat de neagra, scrie nrf.com. Pentru fiecare retailer care inchide un magazin offline, alti 5,2 deshid unul, noteaza sursa, citand studiul marca IHL Group, „Retail’s Renaissance – True Story of Store Openings/Closings”. Cifrele indica faptul ca in fiecare segment din retail exista mai multe companii care deschid magazine traditionale, decat companii care le inchid.

Valul de stiri legate de apocalipsa retail-ului classic se refera, de fapt, la o mana de brand-uri care si-au inchis portile fizice: doar 16 retaileri sunt responsabili de 73% din inchiderile de locatii fizice, in 2019. Acestea raman o parte importanta si in plina dezvoltare a peisajului de shopping, fiind un punct de vanzare in care brand-urile pot upgrada semnificativ oferi experienta de cumparade, gratie noilor tehnologii: doua treimi dintre consumatorii intervievati pentru cel mai nou raport NRF („Consumer View”) spun ca VR-ul, AR-ul, cabinele de proba inteligente si aplicatiile de navigare in-store le-au imbunatatit experienta de cumparare.

Biroul de Recensamant american noteaza ca, in al patrulea trimestru din 2018, in SUA existau cu aproape 3.100 mai multe magazine fizice decat in aceeasi perioada din 2017 (cele mai mari cresteri fiind in cazul magazinelor cu mai putin de 5 angajati, nu degeaba 98% din retail-ul american este format din magazine mici).

Leave a reply