SUA: cum reduce UPS numarul de colete online furate, la livrare
In Statele Unite, se intampla frecvent ca un curier sa-ti lase produsele comandate online in fata casei sau in holul blocului, dar cand ajungi acasa sa constati ca pachetul a fost furat, citim pe retailbrew.com. Hotii de colete sunt o problema si pentru consumatori, si pentru retaileri – care daca nu inlocuiesc produsul cu unul nou, risca sa piarda respectivul client. In martie 2022, aproape 1 din 4 americani (23%) declarau (intr-un studiu marca Security.org) ca au fost victimele unui hot de colete, in ultimele 3 luni. Majoritatea americanilor (54%) au patit asta cel putin o data si valoare medie a coletelor furate este de 50 $.
Pentru a reduce numarul acestor furturi, compania de curierat UPS foloseste – mai nou – o solutie analitica predictiva intitulata DeliveryDefense, creata de divizia proprie de asigurare a livrarilor (InsureShield). Instrumentul foloseste informatii despre coletele pierdute pana in prezent, inteligenta artificiala si algoritmi de tip machine learning si determina „un scor de incredere al livrarii”. Daca acest scor este scazut, retailerul online poate decide ca va trimite coletul la un pachetomat UPS, in loc de adresa de livrare a clientului.
„Identificand si ocupandu-ne proactiv de potentialele probleme de livrare, datele DeliveryDefense asigura o calatorie clientelara fara obstacole”, explica Mark Robinson (Presedinte UPS Capital Insurance Agency Inc.).
Leave a reply