eMAG a lansat Dermato Shop, un shop-in-shop online, cu peste 3.000 de produse
Peste 1 milion de romani cumpara anual produse cosmetice de pe eMAG, iar 30% dintre ei revin in fiecare luna, de aceea retailerul online a lansat primul shop-in-shop destinat produselor dermato-cosmetice. Acesta anunta, intr-un comunicat de presa, ca simplifica modul in care clientii pot gasi si comanda acest tip de produse si lanseaza eMAG Dermato Shop. Acesta contine peste 3.000 de produse pentru intreaga familie, de la companii internationale si locale de top, din industria cosmetica si de infrumusetare.
„Consumatorii se arata tot mai preocupati de sanatate si ingrijire personala si au devenit tot mai informati cu privire la caracteristicile produselor dermato-cosmetice de calitate. Am observat astfel o crestere a interesului pentru produsele aflate la intersectia dintre frumusete si sanatate, care pot fi folosite de intreaga familie. Cu eMAG Dermato Shop ne propunem sa usuram experienta de cumparare a oamenilor astfel incat sa ii ajutam sa gaseasca rapid, intr-un singur loc, un intreg univers de produse pentru toate nevoile. Am simplificat astfel cautarea si am extins, in acelasi timp, oferta la peste 3.000 de produse cu aportul unor branduri de top din industrie, dar si cu sprijinul partenerilor nostri din Marketplace”, transmite Stejara Pircan (foto, Senior VP eMAG Romania).
„Astazi, peste 2 miliarde de oameni din lume se confrunta cu probleme ale pielii. Suntem incantati de suportul si deschiderea eMAG de a ne fi parteneri in demersul de a acompania fiecare roman pe drumul catre o piele sanatoasa si frumoasa”, completeaza Claudia Florea (General Manager, L’Oreal Dermatological Beauty Romania). „Potrivit studiilor noastre, 35% dintre consumatori achizitioneaza produse de beauty si ingrijire personala si din mediul online, astfel ca este important sa le putem oferi consumatorilor o experienta online cat mai apropiata de mediul in care se gasesc de obicei produsele Pierre Fabre”, adauga Raluca Bereanda (Country Director OTC & Consumer HealthCare MagnaPharm, reprezentant al produselor Pierre Fabre).
Conform Cegedim, in prima jumatate a acestui an, piata produselor dermato-cosmetice a crescut cu peste 32% din punctul de vedere al vanzarilor si cu 20% din punctul de vedere al volumelor.
Leave a reply