Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

SUA: cum arata viitorul retail-ului general si online?

Industria de  retail trece printr-o transformare importanta offline si online, iar contextul mondial incert cauzat de pandemia COVID-19 isi lasa clar amprenta pe acest sector comercial. In 2019, volumul de vanzari din retail a fost mai mare ca niciodata si tendinta de crestere continua: conform Business Insider Intelligence, vanzarile e-commerce au depasit 10% din totalul vanzarilor cu amanuntul, pentru prima data in istorie!

Emarketer.com a analizat tendintele de pe piata vanzarilor cu amanuntul si a tras urmatoarele concluzii apropo de cum va arata anul 2020, pentru retailul american:

  • in 2020, americanii vor cheltui online cu 12,8% mai mult YoY (pana la 666,28 miliarde $), iar totalul vanzarilor din retail este asteptat sa creasca cu 2% (pana la 5,574 trilioane $)
  • Amazon, Walmart, Target si alti lideri in domeniu vor avea un an de succes in continuare, la fel ca mule alte brand-uri care vand direct clientului final, in timp ce magazinele generaliste si traditionale din mall-uri vor avea in continuare probleme
  • inovatii care vor redefini retailul fizic – se vor extinde vanzarile cu amanuntul experientiale si lipsite de frictiune, clientii avand parte de inovatii in magazinele fizice (click-and-collect, retururi usoare, comenzi mobile si checkout fara nevoia de a sta la coada la casa); platformele digitale vor prezenta publicului brand-uri exclusiv online, oferindu-le experiente conexe acestora si in magazinele fizice
  • brand-urile direct-to-consumer (D2C) vor deveni ceva mainstream
  • comertul social va modifica felul in care consumatorii descopera si cumpara produse online – mai mult continut care poate fi achizitionat si plata mai usor de facut (si in rate)
  • comertul lipsit de frictiune va accelera tranzactiile traditionale din retail
  • batalia pentru livrare mai rapida va accelera e-commerce-ul
  • loialitatea clientelara se va construi si mai mult prin intermediul abonamentelor online
  • re-commerce-ul (vanzarea unor produse second-hand) va fi in crestere

Leave a reply