Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

S-a lansat GLAMI.eco, primul motor de cautare dedicat modei sustenabile

De Ziua Mediului Inconjurator (5 iunie), motorul de cautare de Fashion GLAMI anunta (intr-un comunicat de presa) lansarea GLAMI.eco, primul motor de cautare dedicat exclusiv modei sustenabile. Acesta este un proiect independent, conectat la branduri si magazinele online, dar fara niciun compromis. Pentru inregistrarea pe www.glami.eco, trebuie respectate o serie de criterii: materiale, productie, conditii de munca, transparenta a productiei si certificari (de exemplu: certificarea ecologica GOTS, de comert echitabil, BlueSign).

„GLAMI este o platforma care reuneste 3.000 de magazine online si peste 45 de milioane de vizitatori pe luna in 15 tari, asa ca am vazut o ocazie de a promova schimbarea mediului inconjurator intr-un mod responsabil. Avem deja peste 250 de brand-uri sustenabile intr-un singur loc, pe GLAMI.eco si suntem siguri ca acesta este doar inceputul”, transmite Tomas Hodbo (foto, CEO GLAMI, platforma aparuta in 2013 si lansata in Romania in 2017). Proiectul a fost lansat ca o continuare a initiativelor axate pe sustenabilitate pe care motorul de cautare le-a introdus pe platformele locale, printre care si GLAMI.ro, care au inclus: filtre de materiale si moda sustenabila, un ghid al materialelor, o mai buna evidentiere a marcilor locale si a povestilor lor. Ca urmare a reactiilor pozitive din partea utilizatorilor, compania a decis sa creeze GLAMI.eco.

Asa cum a dezvaluit studiul Fashion (Re)search, sustenabilitatea este un subiect de interes pentru cumparatorii romani: 50% dintre cumparatori ar fi dispusi sa plateasca suplimentar pentru ambalaje reciclate (si 34% pentru ambalaje biodegradabile), 72% acorda o atentie deosebita materialelor eco din care sunt fabricate produsele, 89% considera ca materialele sunt unul dintre principalii factori din sectorul modei sustenabile si ar dori sa afle mai multe despre avantajele si dezavantajele lor, iar 17% ar fi dispusi sa platească mai mult pentru articole de moda sustenabile. Aceasta preocupare urmeaza tendintele deja existente in Europa, unde apar mai multe brand-uri de moda care incearca sa produca articole de imbracaminte si accesorii cu grija pentru mediu si pentru cei din jur. Aici gasiti raportul complet GLAMI despre sustenabilitate in Romania.

Un top 3 al celor mai populare produse sustenabile include rucsacuri si genti din poliester reciclat, genti din piele vegana, lenjerie si tricouri din bumbac organic.

Comentariu ( 1 )

  1. […] Distantarea sociala impusa noul coronavirus a oferit consumatorilor mai mult timp pentru a-si reevalua comportamentul de cumparaturi, inclusiv impactul cumpararii de articole de moda. In ciuda dificultatilor financiare date de contextul economic incert, sustenabilitatea si moda durabila sunt considerate tendinte-cheie viitoare de catre managerii de magazine online: 53% dintre magazinele online si omnichannel sunt de parere ca sustenabilitatea este trendul cel mai de impact, care va remodela industria modei in urmatorii ani. Nu degeaba in vara lui 2020, se lansa GLAMI.eco (primul motor de cautare dedicat modei sustenabile). […]

Leave a reply