SUA: acum poti cumpara direct de pe Instagram
Dupa ce a facut pasi mari in e-commerce cu Stories, acum Instagram (care ar pregati un app de sine-statator pentru shopping) permite americanilor sa cumpere diverse produse prin intermediul tag-urilor de checkout atasate postarilor foto, direct din platforma, anunta techcrunch.com. apasand pe noile tag-uri, utilizatorii vor vedea un buton de „Checkout with Instagram” in loc de vechiul buton „View on Website”.
Dupa cumpararea unui produs, comanda poate fi urmarita din noua sectiune „Comenzi” a profilului propriu, unde vor putea anula/returna comanda si contacata vanzatorul. Instagram ii va notifica atunci cand coletul lor a fost trimis, iar comerciantul va primi din partea platformei doar adresa cumparatorului, nu si informatiile de plata. Plata se poate face prin PayPal, Visa, Mastercard, American Express sau Discover (urmand sa includa ulterior si instrumente ca Shopify, BigCommerce, ChannelAdvisor, CommerceHub).
Platforma a lansat „Checkout with Instagram” in colaborare cu peste 20 de brand-uri de top (ca Adidas, Kylie Cosmetics si Warby Parker), care vor plati o taxa pentru a fi incluse in sistemul de checkout. Pretul final al produsului nu se va modifica pentru cumparator. Momentan, „Checkout with Instagram” este permis doar postarilor organice din feed, Stories si Explore, dar platforma ar putea largi plaja de postari, pentru a include si reclamele platite. Avand in vedere ca procesul de cumparare ar avea mai putini pasi pe reteaua sociala, ROI-ul ar fi mai mare pentru brand-urile partenere, iar abandonul cosurilor – mult mai mic.
Cei 130 de milioane de oameni care apasa pe tag-urile de produs din postarile de pe Instagram vor putea acum sa faca shopping online mai usor, scrie sursa. In 2018, Instagram a depasit 1 miliard de utilizatori activi lunari (in Romania, exista 1 milion de utilizatori, dintre care 50% sunt activi).
Leave a reply