Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Instagram e cea mai populara platforma pentru influencer content

Instagram-ul a depasit YouTube-ul, devenind platforma preferata a publicului cand vine vorba despre continut creat de influenceri, conform unui studiu marca Rakuten Marketing („2019 Influencer Marketing Global Survey”). 65% dintre consumatori isi urmaresc influencerul preferat pe Instagram (platforma care foloseste un amestec de imagine si continut video pentru a crea experiente), in timp ce Facebook si YouTube se plaseaza pe locul 2, cu 62 de procente. Cercetarea a fost efectuata in perioada decembrie 2018-ianuarie 2019, pe un esantion de aproape 3.600 de persoane din Marea Britanie, SUA, Australia, Franta si Germania.

Alte cifre relevante desprinse din studiul amintit:

  • 61% dintre respondenti interactioneaza cu un influencer cel putin 1 data/zi (barbatii mai mult decat femeile – 65% vs. 60%)
  • 48% dintre respondenti fac browsing/cumparaturi online saptamanal
  • barbatii urmaresc cel mai des gameri (54%), deci nu e de mirare ca 64% dintre ei prefera YouTube-ul cand vine vorba despre influencer content
  • 70% dintre femei prefera Instagram-ul cand vine vorba despre influencer content, acestea fiind pasionate de beauty si fashion in proportie de 56%
  • Instagram, Facebook si YouTube sunt atat de populare pentru ca 64% dintre consumatori spun ca prefera sa vada clipuri video cand vine vorba despre influencer content, 61% prefera continutul foto si doar 38% prefera continutul scris
  • 41% dintre respondenti spun ca descopera cel putin 1 brand/produs nou saptamanal, via influenceri
  • retail-ul e transformat de influenceri de cativa ani buni incoace, drept dovada 87% dintre respondenti au fost inspirati sa cumpere ceva de catre un influencer
  • 61% dau click pe link-uri sponsorizate de un influencer, iar 4 din 5 consumatori (80%) au cumparat ceva apasand pe un link oferit de un influencer
  • 68% urmaresc un influencer din alta tara decat a lor
  • 43% dintre oameni spun ca au incredere in influenceri pentru o parere sincera despre un produs/serviciu si apreciaza transparenta acestora in legatura cu brand-ul promovat

Raspunde la aceasta intrebare