Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Instagram face pasi mari in e-commerce cu Stories si un viitor app

Magazinele online trebuie sa fie prezente pe Instagram, care le poate ajuta sa isi creasca rata de conversie si cu 24%, marketingul prin infuenceri pe Instagram are succes in continuare, iar anul acesta reteaua sociala axata pe imagini si detinuta de Facebook pregateste o aplicatie de shopping de sine-statatoare (numele vehiculat este IG Shopping), extinzandu-si expansiunea e-commerce. Acum, cel mai eficient mod in care Instagram te poate ajuta sa iti vinzi produsele, scrie marketingland.com, este Instagram Stories. 93% dintre campaniile de infuencer marketing se desfasoara pe Instagram (conform CreatorIQ), iar formatul preferat pentru acestea este Stories, a carui utilizare in astfel de campanii a crescut cu 60% in ultimul trimestru al lui 2018, in conditiile in care, in anul recent incheiat, campaniile de influencer marketing au scazut cu 20% pe Facebook si 10% pe Twitter.

In 2018, Instagram a depasit 1 miliard de utilizatori activi lunari (in  Romania, de exemplu, exista 1 milion de utilizatori, dintre care 50% sunt activi), Stories permitand brand-urilor sa isi promoveze produsele prin clipuri video e-commerce de 15 secunde, care trebuie sa spuna o poveste interesanta pentru a atrage atentia utilizatorilor si care contin link-uri catre produsele din imagini, produse ce pot fi cumparate direct din Instagram. Clipurile dispar dupa 24 de ore. Un studiu recent a descoperit ca 33% dintre utilizatori au devenit interesati de un produs/brand dupa ce l-au vazut in Stories.

Reteaua are acum peste 2 milioane de advertiseri activi/luna, iar 80% dintre utilizatori urmaresc cel putin 1 brand. Recode.net estimeaza ca, pana in 2020, Instagram va aduce in buzunarele „taticului” Facebook 70% dintre veniturile generate de reclame – in ultimul trimestru din 2018 procentul fiind de 38%. Aplicatia a fost cumparata de Facebook in 2012 cu 1 miliard $ si a generat in 2018 venituri estimate de 8-9 miliarde $.

 

Despre Monica PopescuEntry

Raspunde la aceasta intrebare