Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Instagram face pasi mari in e-commerce cu Stories si un viitor app

Magazinele online trebuie sa fie prezente pe Instagram, care le poate ajuta sa isi creasca rata de conversie si cu 24%, marketingul prin infuenceri pe Instagram are succes in continuare, iar anul acesta reteaua sociala axata pe imagini si detinuta de Facebook pregateste o aplicatie de shopping de sine-statatoare (numele vehiculat este IG Shopping), extinzandu-si expansiunea e-commerce. Acum, cel mai eficient mod in care Instagram te poate ajuta sa iti vinzi produsele, scrie marketingland.com, este Instagram Stories. 93% dintre campaniile de infuencer marketing se desfasoara pe Instagram (conform CreatorIQ), iar formatul preferat pentru acestea este Stories, a carui utilizare in astfel de campanii a crescut cu 60% in ultimul trimestru al lui 2018, in conditiile in care, in anul recent incheiat, campaniile de influencer marketing au scazut cu 20% pe Facebook si 10% pe Twitter.

In 2018, Instagram a depasit 1 miliard de utilizatori activi lunari (in  Romania, de exemplu, exista 1 milion de utilizatori, dintre care 50% sunt activi), Stories permitand brand-urilor sa isi promoveze produsele prin clipuri video e-commerce de 15 secunde, care trebuie sa spuna o poveste interesanta pentru a atrage atentia utilizatorilor si care contin link-uri catre produsele din imagini, produse ce pot fi cumparate direct din Instagram. Clipurile dispar dupa 24 de ore. Un studiu recent a descoperit ca 33% dintre utilizatori au devenit interesati de un produs/brand dupa ce l-au vazut in Stories.

Reteaua are acum peste 2 milioane de advertiseri activi/luna, iar 80% dintre utilizatori urmaresc cel putin 1 brand. Recode.net estimeaza ca, pana in 2020, Instagram va aduce in buzunarele „taticului” Facebook 70% dintre veniturile generate de reclame – in ultimul trimestru din 2018 procentul fiind de 38%. Aplicatia a fost cumparata de Facebook in 2012 cu 1 miliard $ si a generat in 2018 venituri estimate de 8-9 miliarde $.

 

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentariu ( 1 )

  1. […] acum, ad-urile erau plasate – pe Instagram – doar in feed-ul traditional si in Stories. Pana acum, pagina Explore avea o categorie de shopping, populate de postari care iti permit sa […]

Leave a reply