Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Roundup ECOMpedia: 5 greseli legate de SEO (I)

Continuam seria de materiale marca Roundup ECOMpedia, in care ne propunem sa descoperim, cu ajutorul unor experti autohtoni in domeniu, care sunt cele mai comune greseli intalnite in randul proprietarilor de magazine online atunci cand vine vorba de platformele de comert electronic, agentia de Google Ads aleasa, campanile de Facebook Ads, utilizarea Facebook Pixel, colaborarea cu o agentie de SEO, alegerea unei agentii de PPC marketing, Usability si cresterea ratei de conversie.  Invitatul nostru de astazi la discutia virtuala este Olivian Breda (foto, consultant SEO&UX freelancer olivian.ro), caruia ii dam cuvantul:

 „Cele mai mari 5 greseli pe tema optimizarii pentru motoarele de cautare (SEO – Search Engine Optimization) sunt, in opinia mea:

1. Lipsa actualizarii informatiilor in domeniu. Aceasta este, de departe, cea mai mare problema pe care o intalnesc. In SEO exista niste principii generale si un fir rosu, dar, de-a lungul anilor, au existat unele teorii care, in prezent, nu mai sunt de actualitate. Exemple – numarul minim de cuvinte intr-un articol (nu exista asa ceva), folosirea repetata de „n” ori a unui cuvant intr-un articol (irelevant), tag-ul meta keywords (ar trebui eliminat, nu ajuta la nimic), folosirea tagului H1 (ajuta foarte putin, e mai important sa ai titlul paginii scris cu font mare). Si lista poate continua. Solutia: ideea de baza este sa fii la curent cu noutatile in domeniu. Un loc bun sa faci asta: SparkToro Trending.

2. Cand detinatorii de site-uri se gandesc «Cum scriu texte pe blog sau in paginile de produse?», majoritatea se gandesc «Cum scriu un text de calitate obisnuita, dar intesat de cuvinte-cheie?». Solutia: optim ar fi sa se gandeasca: «Cum sa produc un continut de 10 ori mai bun decat al concurentei, decat orice e acum pe piata?». Detalii despre asta aici si aici.

3. Lipsa accentului pus pe meta title. Meta title-ul e de departe cel mai important element on-page (in interiorul site-ului), dar este de multe ori ignorat sau tratat cu superficialitate, chiar de cei care constientizeaza ca ar trebui sa acorde importanta tag-ului. Solutia: de citit din mai multe surse despre cum se face meta title si de implementat.

4. Lipsa surselor diferite de trafic. Daca ai un site si majoritatea traficului lui vine din una sau doua surse, in opinia mea e o problema. Solutia: ar fi indicat sa pui accentul pe mai multe surse de trafic, nu doar una sau doua.

5. Lipsa viziunii pe termen lung. Majoritatea detinatorilor de site-uri vad SEO ca un lucru punctual, scrierea de articole pe blog sau de descrieri produse. Solutia: vezi afacerea ta pe termen lung si cauta solutii sa ai surse de trafic constante pe termen mai lung. De vazut: Building a Marketing Flywheel – Whiteboard Friday – Moz.”

Citeste si celelalte parti ale seriei Roundup ECOMpedia: 5 greseli in alegerea platformei de e-commerce (I si II), 5 greseli in alegerea unei agentii de Google Ads (I) si in conceperea unei campanii de Google Ads (I)!

Comentarii ( 3 )

  1. Cand vine partea despre SEO poti sa o tii la nesfarsit. Aici totul se schimba de la an la an, bineînțeles sunt si notiuni de baza “stalpii” ce sustin partea SEO care nu se vor schimba, dar in principiu este Sfântul Graal al unui site.

  2. […] si celelalte parti ale seriei Roundup ECOMpedia: 5 greseli legate de SEO (I, II si III), 5 greseli legate de alegerea platformei SEO (I), 5 greseli SEO legate de […]

  3. […] si celelalte parti ale seriei Roundup ECOMpedia: 5 greseli legate de SEO (I, II, III si IV), 5 greseli legate de alegerea platformei SEO (I), 5 greseli SEO legate de […]

Leave a reply