Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

SUA: abonatii Amazon Prime isi pot alege ziua de livrare

Toti clientii Amazon Prime din Statele Unite pot acum sa isi aleaga ziua in care vor sa primeasca de fiecare data pachetul cu ce au comandat de pe marketplace-ul amintit, informeaza theverge.com. Ziua poate fi inlocuita cu alta, la fiecare checkout, iar daca ai cumparat de pe Interent mai multe produse, poti cere ca toate sa iti vina odata, in acelasi colet, economisind cutiile si protejand mediul inconjurator. Abonatii Prime pot alege si ca livrarea sa se faca intr-o zi, 2 zile sau fara graba. Abonamentul la acest serviciu de fidelitate s-a scumpit in mai 2018, de la 99 $, la 119 $ (a doua crestere de pret din istoria Prime, dupa cea din 2014).

Ideea intitulata Amazon Day si pusa acum in practica a fost lansata si testata in noiembrie 2018, cand abonatii Prime au avut acces la noul sistem doar pe baza de invitatie. Amazon Day este un concept care intra sub umbrela initiativei Amazon de sustenabilitate intitulata „livrare zero”, care isi propune ca, pana in 2030, 50% dintre livrari sa nu produca emisii de carbon. Gigantul online cu sediul la Seattle spune ca testarea din toamna trecuta a insemnat reducerea numarului de ambalaje folosite cu zeci de mii de cutii.

Abonatii Amazon Prime cheltuie, in medie, 1.400 $/an pe Amazon, fata de doar 600 $, in cazul clientilor obisnuiti, iar emarketer.com estimeaza ca peste 51,3% dintre gospodariile Americii de Nord vor fi membre ale serviciului de fidelitate amintit. Cu toate acestea, expertii estimeaza o Amazon isi va domoli dezvoltarea rapida, inregistrand anul acesta (la nivel mondial) vanzari mai putine decat in 2018: un total 440,83 miliarde $ (cu 19,8% mai mult YoY), o crestere mai mica decat in 2018 vs. 2017 (cand procentul a fost de 22,4%), citim pe acelasi emarketer.com. In total, afacerile din retail reprezinta 89% din veniturile companiei.

Leave a reply