Retargeting.biz organizeaza Meet Retargeting (26 septembrie, Bucuresti)
Pe 26 septembrie, la Capital Plaza Hotel din Capitala, va avea loc evenimentul Meet Retargeting – o initiativa a Retargeting.biz, destinata sa aduca laolalta clientii companiei (si nu numai), pentru a cunoaste echipa din spatele platformei si a discuta (punctual si aplicat, pe studii de caz) despre diverse subiecte fierbinti in e-commerce si despre functionalitatile oferite de platforma amintita. Retargeting.biz anunta, intr-un comunicat de presa, ca mai exista 26 de locuri disponibile pentru inscriere la eveniment. Doritorii se pot inregistra aici. Daca ai un magazin online, faci marketing pentru o afacere pe Internet sau esti admirator Retargeting, atunci intalnirea Meet Retargeting este fix ce iti trebuie:
- vei obtine cunostinte care iti vor duce afacerea la nivelul urmator, participand la discutii de marketing aplicat pentru dezvoltare, inovatie si optimizare
- vei descoperi oamenii din spatele platformei, administratorii de cont, echipa tehnica si de marketing
- vei sta alaturi de experti in comertul electronic, impartasi experiente, obtine noi contacte, discuta tendintele in domeniu
Cei 6 speakeri vare vor participa la eveniment vor fi: Rares Banescu (Founder & CEO Retargeting.biz), Liviu Taloi (Senior Consultant Retargeting.biz, ECOMpedia), Kiril Dinov (Chief Bussines Development Officer, Retargeting.biz), Paula Columbu (Bussines Development Director, Retargeting.biz), Adrian Sarpe (Marketing Manager Retargeting.biz) si Sebastian Cosmor (PPC Specialist Retargeting.biz, Founder LoveAds).
Retargeting.biz a devenit, in primavara aceasta, prima companie adresata e-commerce-ului din Europa de Est care ofera integrare completa cu Google Facebook si Instagram prin API (Application Programing Interface/Interfata de Programare a Aplicatiilor). Prin intermediul Google Programmatic Remarketing, Facebook & Instagram Dynamic Ads, utilizatorii Retargeting.biz pot sa retargheteze potentialii clienti prin campanii Google AdWords (si pe reteaua partenera de website-uri), pe Facebook si Instagram, totul realizandu-se automat, cu un continut personalizat pentru fiecare vizitator/utilizator in parte. Datorita implementarii prin API, nu mai este nevoie de adaugarea manuala a Pixelului, crearea catalogului de produse sau optimizarea periodica manuala.
In doar cateva luni de la lansarea noilor functionalitati, compania a avut rezultate impresionante. Concret, in cifre, asta inseamna:
- CPA-uri cu 30 – 40% mai mici fata de campaniile create manual
- peste 250 de clienti care se bucura de noile functionalitati, cu un satisfaction rate de peste 95%
- CPA-uri incepand de la 0,32 €/comanda si ROAS (Return On Ad Spent) de pana la 4.500%
- in ultima luna, compania a avut un client care a investit, in Facebook & Instagram Dynamic Ads, 996,13 €, care au generat 81.380 de click-uri, un Cost per Comanda de 2,4 €, peste 415 de comenzi si un venit generat de 23.277 €
- in ultima luna, compania a avut un client care a investit, in Google Remarketing Ads, 532,04 €, care au generat 7.353 de click-uri, un Cost per Comanda de 1,33 €, peste 400 de comenzi si un venit generat de 12.307 €
Leave a reply