Retargeting.biz ofera magazinelor online integrare completa cu Google, Facebook & Instagram
Compania romaneasca Retargeting.biz a anuntat, intr-un comunicat de presa, o inovatie in domeniul online, prin lansarea unor elemente noi pe piata e-commerce din Europa de Est: integrare cu Google, Facebook & Instagram prin API (Application Programing Interface/Interfata de Programare a Aplicatiilor). Astfel, Retargeting.biz devine prima companie adresata e-commerce-ului din regiune care ofera integrare prin API cu aceste platforme.
Prin intermediul Google Programmatic Remarketing, Facebook & Instagram Dynamic Ads, utilizatorii Retargeting.biz vor putea sa retargheteze vizitatorii magazinelor online proprii si a celor care au abandonat cosul inainte de a finaliza comanda, prin campanii de ad-uri pe Google AdWords (si reteaua partenera de website-uri), dar si pe Facebook si Instagram, totul realizandu-se automat, cu un continut personalizat pentru fiecare vizitator/utilizator in parte.
In plus, „aceste noi functionalitati permit campanii de targetare a persoanelor care impart anumite trasaturi cu clientii existenti (trasaturi demografice sau interese). Aceasta targetare are ca rezultat lead-uri care sunt pre-qualified, cu o sansa mult mai mare sa converteasca decat lead-urile dobandite prin campanii clasice de achizitie. Datorita integrarii prin API, orice utilizator Retargeting.biz poate incepe sa foloseasca aceste functionalitati in cateva minute si beneficiaza atat de crearea si actualizarea automata a catalogului de produse, cat si de rezultate in timp real (ca si comparatie, Google iti updateaza in interfata sa statisticile odata la cateva ore)”, transmite Rares Banescu (CEO & Fondator Retargeting.biz), in comunicatul amintit.
In plus, compania lanseaza o noua interfata unificata, pentru toate functionalitatile (inclusiv cele noi), mai usor de folosit si mai intuitiva. In acest scop, compania a facut re-design la intreaga interfata.
Leave a reply