Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Platforma romaneasca de e-fulfillment Frisbo si-a extins operatiunile in 5 tari

Frisbo, platforma de smart e-fulfillment cu cea mai mare acoperire din Europa, anunta (intr-un comunicat de presa) ca isi extinde operatiunile in 5 tari noi: Republica Moldova, Bulgaria (unde a inceput activitatea recent), Spania, Italia si Belgia (care se afla in procesul de integrare a depozitelor).

In prezent, in reteaua Frisbo sunt active 15 centre logistice (in Romania, Republica Moldova, Ungaria, Slovacia, Bulgaria si Polonia), care deservesc 9 tari, in sistem de livrare a doua zi: Romania, Bulgaria, Ungaria, Republica Moldova, Polonia, Slovacia, Cehia, Austria si Germania. La inceputul anului 2021, lista tarilor cu livrare next day va ajunge la 13, adaugandu-se Belgia, Italia, Spania si Portugalia. In plus, anul viitor compania are in plan extinderea retelei logistice in Germania (tara deservita in acest moment din Polonia), Franta si Olanda.

Anul acesta, Frisbo a inregistrat o crestere anuala medie de peste 95% pe pietele din Romania, Ungaria, Slovacia si Polonia, tarile in care start-up-ul opera si in 2019. In 2020, operatiunile externe au reprezentat o pondere de 15% din totalul business-ului.

„Anul acesta ne-am concentrat pe consolidarea pozitiei noastre in piata locala si extinderea operatiunilor Frisbo in Centrul si Estul Europei, proces care va continua si in 2021. In contextul pandemiei si al faptului ca cei mai multi dintre consumatori se orienteaza catre cumparaturi online, serviciile noastre au devenit tot mai cautate si nu mai reprezinta o solutie exotica. Vom continua extinderea Frisbo catre pietele din vest, observand un apetit tot mai mare al magazinelor online din portofoliu pentru acestea”, transmite Bogdan Colceriu (foto, Fondator Frisbo).

Frisbo este prima platforma de e-fulfillment de pe piata autohtona, a fost fondata in 2014, in 2018, a vandut 20% dintre actiuni grupului Neogen si in noiembrie 2019 a primit o investitie de 1,2 milioane €, afacerea fiind evaluata la aproximativ 6 milioane €.

Comentariu ( 1 )

  1. […] Platforma romaneasca de e-fulfillment Frisbo si-a extins operatiunile in 5 tari – ECOMpedia […]