Motorul de cautare de mobila si accesorii BIANO s-a lansat in Ungaria
Lansat in Cehia, in 2015, BIANO s-a extins in 5 alte tari pe parcursul a 5 ani, respectiv Romania, Slovacia, Olanda, Brazilia si – de la inceput de august – Ungaria. Conform comunicatului de presa care anunta lansarea platformei www.biano.hu, reprezentantii afirma ca le vor aduce magazinelor online Home & Deco din Ungaria comenzi de 600.000 €/luna, pana la sfarsitul acestui an. La nivel global, in cele 6 tari in care este prezent, BIANO le va aduce partenerilor venituri de 150 de milioane €, pana la sfarsitul lui 2020.
Biano.hu reuneste momentan ofertele unor cunoscute magazine Home & Deco internationale (ca Vida XL, Expedo, Bonami, 4home), alaturi de parteneri locali (precum Butorpiac, Alibutor) si magazine online de nisa, care promoveaza piese de mobilier sustenabil (cum ar fi Babszem Butorhaz, Borallvanyshop.hu, Brimo.hu). Decizia de lansare in Ungaria vine ca urmare a deschiderii consumatorilor maghiari catre shopping-ul online de mobila si accesorii pentru camin. Ca atare, la doar o luna si jumatate de la lansare, platforma are deja 500.000 de produse listate.
„Asemenea cumparatorilor online romani, cumparatorii maghiari sunt sensibili la pret si calitate. Principala provocare pentru noi, in Ungaria, va fi sa atragem publicul nostru tinta, in majoritate femei interesate de tot ceea ce face caminul lor mai intim si confortabil pentru ele si familia lor, sa acceseze www.biano.hu ca principala destinatie Home & Deco. Cu toate acestea, suntem extrem de optimisti, numarul utilizatorilor inregistrati pe platforma creste de la zi la zi, avem un numar de patru cifre”, a transmis Michael Zelinka (CEO BIANO.hu).
Urmatoarea lansare anuntata, in curs de realizare (care va continua investitiile in Europa Centrala si de Sud-Est) va fi in Portugalia. Marketplace-ul BIANO face parte din grupul e-commerce MITON.
Leave a reply