Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

MKOR ia pulsul mediului de afaceri autohton, cu un studiu de amploare

Agentia de cercetare MKOR invita persoanele din posturi de conducere ale companiilor, ONG-urilor si institutiilor publice din Romania si liber profesionistii la un studiu referitor impactul COVID-19 asupra mediului de afaceri autohton. MKOR anunta, intr-un comunicat de presa, ca aceasta cercetare va avea loc in 2 etape: una acum, in timpul perioadei de carantina generalizata, si o a doua dupa reluarea activitatii (probabil undeva in luna iunie).

Studiul isi propune sa masoare situatia actuala privind urmatorii indicatori:

  • Impactul COVID-19 asupra cifrei de afaceri. Marimea impactului va fi masurata in corelatie cu tendinta de crestere sau scadere inregistrate de companii fata de perioada similara a anului trecut.
  • Evolutie preconizata in termen de 3, 6 si 12 luni. Cum prevad companiile ca vor evolua in urmatorul trimestru, semestru sau an, in conditiile prelungirii actualei stari de urgenta si a carantinei generalizate.
  • Supravietuirea business-ului in contextul distantarii sociale. Cat timp prevad companiile ca pot rezista, in conditiile prelungirii actualei stari de urgenta si a carantinei generalizate.
  • Masuri luate si stadiul lor. Ce masuri au luat sau intentioneaza sa ia companiile din Romania, pentru a-si gestiona operatiunile, in contextul epidemiei de COVID-19.
  • Increderea in autoritati. In ce masura au oamenii de afaceri incredere in abilitatea autoritatilor romane de a gestiona situatia de criza.

„Noi, la MKOR, cautam sa surprindem mereu cele mai importante momente din societate, atunci cand au loc. Zilele acestea tocmai am publicat perspectiva noastra asupra impactului epidemiei de COVID-19 asupra populatiei Romaniei, iar acum suntem in curs de a pregati acelasi material, cu date din mediul de afaceri. Ca agentie de cercetare, consideram ca este datoria noastra sa colectam date din piata si sa le distribuim gratuit, pentru ca toti cei implicati sa aiba acces liber la date. Acesta este modul nostru de a ne implica in lupta cu COVID-19 si va multumesc daca alegeti sa va alaturati noua”, a precizat Corina Cimpoca (Fondator MKOR Consulting).

Datele colectate vor fi analizate anonim, agregat, fara identificarea in vreun fel a companiei sau a persoanei. Rezultatele vor fi facute publice dupa Pastele Ortodox (19-21 aprilie) si vor fi disponibile sub forma unui raport gratuit. Pentru a contribui la acest studiu, accesati acest link: https://mkor.ro/covid-19-bimpact/.

Leave a reply