Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

MeasureCamp Bucharest 2022 invita pasionatii de analytics la Impact Hub, pe 14 mai

Sambata, 14 mai, evenimentul MeasureCamp (organizat in peste 25 de tari si peste 35 de orase ale lumii) ajunge din nou la Bucuresti. 250 de participanti sunt asteptati la Impact Hub Bucuresti, la cea de-a doua editie a MeasureCamp Bucharest (dupa cea din 2019, in 2020 evenimentul a luat o pauza impusa de pandemie). Invitatii speciali confirmati sunt: Astrid Illum (Director & Tribe Lead of Customer Engagement la DFDS, Danemarca), Steen Rasmussen (Cofondator, Director of Analysis la IIH Nordic, Danemarca) si Lea Pica (Data Storytelling Trainer, Story-Driven Data by Lea Pica, SUA). In curs de confirmare mai sunt si alti specialisti internationali, cu o experienta vasta in data science.

MeasureCamp se adreseaza specialistilor in Digital Data Analytics, Data Engineering, Data Visualization, Data Science, Conversion Rate Optimization, Product Managers, dar si specialistilor din alte arii de digital care lucreaza in mod constant cu date. Fiind un eveniment cu participare gratuita, care are loc intr-o sambata, MeasureCamp are ca obiectiv sa adune laolalta doar specialistii pasionati (care isi doresc sa contribuie si sa invete) si sa creasca comunitatea.

Promovand un format atipic, cel de „UnConference” („non-conferinta”), participantii si invitatii speciali compun integral agenda evenimentului: fiecare participant poate deveni speaker si poate propune un subiect de prezentare sau workshop, cadrul informal fiind unul dintre lucrurile care fac MeasureCamp atractiv si productiv pentru cei care cauta alternative la evenimentele cu prezentari one-way. Agenda zilei este creata de catre participanti in dimineata evenimentului, iar sesiunile pot fi prezentari, dezbateri sau workshop-uri.

„Partenerii nostri au oportunitatea de a interactiona in cadrul MeasureCamp cu o comunitate direct implicata in aceste domenii, ceea ce face evenimentul relevant si pentru companii. Vizibilitatea si networkingul, ca partener MeasureCamp, in randul specialistilor este un feedback de care ne-am bucurat de la prima editie. Uitandu-ne la editia precedenta si subiectele abordate atunci, putem spune ca atat cele mai noi si provocatoare topic-uri vor avea cu siguranta un loc important, insa si teme clasice cu elemente de noutate vor fi prezente negresit. MeasureCamp este, de obicei, un melanj sanatos si foarte interesant de tematici”, transmite Magda Baciu (Fondator GrowthSavvy.io si Lead Organizer MeasureCamp Bucharest).

Distributia biletelor la MeasureCamp Bucharest 2022 va fi realizata in 3 transe, in limita locurilor disponibile. Prima ocazie de a obtine un bilet va fi pe 16 martie, de la ora 11:00, accesand acest link. Numarul maxim de bilete pentru acest ticket release este de 80 de bucati. La primul ticket release de la prima editie MeasureCamp Bucharest, biletele au fost epuizate in 2 ore.

Printre subiectele de interes abordate de participanti in editia precedenta (2019) se numara: Web & App Analytics, Omnichannel data strategy, Server-side data tracking, R for digital analytics, AB Testing, Data visualization & Storytelling, Adobe/Google Analytics, Data security, Data Architecture, Retention analysis, Data science in production, RFM segmentation and cluster, Facebook API. Fenomenul MeasureCamp a luat amploare de la debut, iar in 2022 sunt anuntate editii in Europa si America de Nord, in orase precum: Londra, Copenhaga, Paris, Amsterdam, Berlin, San Francisco, Cincinnati, Columbus, Austin, Los Angeles si Montreal.

Cea de-a doua editie autohtona este organizata voluntar de 8 specialisti, din 6 companii diferite. Coordonatorul principal al MeasureCamp Bucharest este agentia Growth Savvy (companie specializata in data analytics, advertising si conversion rate optimization), avandu-le ca responsabile principale pe Magda Baciu (Fondator) si Alina Marginean (Head of Data Analysis). De asemenea, specialistii implicati in realizarea evenimentului MeasureCamp Bucharest 2022 sunt:

  • Eugen Potlog (Fondator UX Studio)
  • Anca Toma (Director of Digital Strategy & Analytics MTH Digital)
  • Ionut Popescu (Marketing Trainee Growth Savvy)
  • Dragos Dragusin (CRO Analyst Catena Media)
  • Loredana Dobrea (Account Manager GFK & Fondator Creative Research)
  • Mara Eliza Barza (Fondator Sunday PR Boutique Agency)

Leave a reply