In ultimii 2 ani, Target a avut vanzari online mai mari cu 13 miliarde $
Anul fiscal 2021 a adus un venit total de 106,01 miliarde $ in buzunarele companiei Target, care si-a anuntat recent rezultatele financiare, citim pe digitalcommerce360.com. Suma este mai mare cu 13,3% fata de cea din 2020 (93,56 miliarde $). Vanzarile online au reprezentat 18,9% din total (fata de 17,9%, in anul fiscal anterior) si mai mult cu 20,8% YoY (fata de 17,9%, in 2020). Din 2019 incoace, Target Corp. a avut vanzari online mai mari cu aproape 13 miliarde $ (in magazinele fizice cumparandu-se mai mult cu 14 miliarde $).
Alte cifre interesante facute publice de retaierul american, apropo de anul fiscal 2021:
- castigul net a fost de 6,95 miliarde $ (+59% YoY)
- vanzarile cu livrare in aceeasi zi au fost mai mari cu 45% fata de 2020 (cand cresterea a fost una enorma, de 235% YoY!)
- Target are momentan 40 de milioane de clienti, pe toate canalele de vanzari, dar cumparatorii omnichannel petrec de 4 ori mai mult timp facand cumparaturi si cheltuie mai multi bani decat cei care vin doar in magazinele fizice
„Felul in care ne organizam magazinele este motivul pentru care vanzarile digitale reprezinta acum 19% din total. Prin urmare, estimand ce se va intampla in urmatorii cinci ani, vom continua sa construim, pornind de la punctele noastre forte. Avem cultura, avem legaturile si ne pasa. Vrem sa ne incantam oaspetii. Vrem sa oferim valoare actionarilor nostri”, a transmis Brian Cornell (CEO Target) analistilor, in cadrul intalnirii recente, unde a anuntat rezultatele de mai sus.
Leave a reply