Marketplace-ul american second-hand B2B LePrix.com s-a extins in Franta
Marketplace-ul angro pentru produse de lux second-hand B2B LePrix.com si-a inceput expansiunea europeana cu o extindere pe piata din Franta, unde a deschis un birou (la Paris), citim pe ecommercenews.eu. Platforma angro digitala s-a lansat in 2019, in Statele Unite, iar scopul fondatorilor a fost sa ajute designerii si magazinele de haine vintage sa isi dechida rapid magazine e-commerce. Acum, marketplace-ul are peste 150.000 de produse noi pe site, in fiecare luna – de la posete si bijuterii, pana la imbracaminte si accesorii, de la branduri ca Louis Vuitton, Chanel, Gucci si nu numai.
„Cererea pentru produse de lux la mana a doua este in crestere, in Europa, unde se afla majoritatea caselor de moda de top din lume. Pentru branduri si retaileri, este clar ca economia circulara este o oportunitate de afaceri uriasa si ca sustainabilitatea este o initiativa necesara. Abia asteptam sa oferim retialerilor europeni acces la lantul de distributie mondial al produselor la mana a doua”, transmite Camille de Vregille (General Director LePrix.com).
Platforma B2B LePrix.com face legatura dintre retaileri si furnizori si ofera solutii pentru simplificarea logisticii, documentelor necesare la vama, autentificarilor si platilor online. „Unificand intregul lant de valoare pe o singura platforma, oferim o solutie scalabila la inventarul la mana a doua”, noteaza Elise Whang (CEO LePrix.com).
Leave a reply