Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

8 intrebari la care vizitatorii site-ului tau vor raspunsuri in 10 primele secunde (infografic)

Ce vor sa stie oamenii care intra pe site-ul tau e-commerce? Indiferent de nisa in care activezi, cele 8 intrebari la care acestia vor raspunsuri rapide (si gasite direct pe homepage) sunt, in mod tipic, aceleasi. Orice afacere online trebuie sa inteleaga care sunt motivele pentru care potentialii tai clienti cauta aceste raspunsuri si sa stie cum sa le ofere explicatiile potrivite.

Cele 8 intrebari la care oamenii vor raspunsuri in 10 primele secunde de cand intra pe site-ul tau sunt (conform unui infografic marca Red Website Design, citat de marketingprofs.com):

  1. Ce vinzi? In primul rand, oamenii vor sa afle ce produse/servicii vinzi si asta trebuie sa le fie clar imediat.
  2. De ce ar trebui sa imi pese? Explica, pe scurt, de ce ceea ce vinzi tu le poate imbunatati viata clientilor tai, ce problema rezolva produsele tale, cum ii pot ajuta serviciile tale, cu ce se vor alege daca iti devin clienti.
  3. Cat costa ce vinzi? Daca un vizitator e interesat de ce vinzi online, va vrea imediat sa stie cat costa produsele/serviciile tale, deci ofera-le acces rapid (printr-un singur click) la un landing page cu tot ce vinzi.
  4. Ce iti diferentiaza brandul de altele? Pentru a iesi din turma (a.k.a. nisa in care activezi), explica pe scurt vizitatorilor tai care e identitatea brandului tau, ce poveste are, cati membri are echipa si ce il face special. Detaliaza pe larg aceste informatii in pagina Despre noi.
  5. Pot naviga usor pe website-ul tau? Site-ul tau e-commerce trebuie sa fie intuitiv de folosit, astfel incat oricine intra prima data pe el sa se poata orienta in doar cateva secunde.
  6. Cine iti mai foloseste produsele/serviciile? Dovezile sociale si validarea oferita de acestea ii pot converti pe vizitatori in clienti, deci include review-uri de la alti consumatori care ti-au cumparat si folosit cu succes produsele/serviciile.
  7. Pot avea incredere in tine? Scepticismul legat de comenzile online exista in continuare (mai ales in tara noastra), deci asigura-te ca website-ul tau arata profesionist si pare a apartine unui brand serios.
  8. Cum te pot contacta? Pagina de Contact trebuie sa fie nelipsita de pe homepage – plaseaz-o intr-un loc vizibil! Degeaba bifezi toate cele 7 intrebari si raspunsuri de mai sus, daca vizitatorii se chinuie 1-2 minute sa iti gaseasca numarul de telefon sau adresa de e-mail.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply