Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

LeroyMerlin.ro: vanzarile au crescut de 4 ori, in ultimele 3 luni

Retailerul specializat in constructii, decoratiuni si gradinarit Leroy Merlin anunta, intr-un comunicat de presa, ca a inregistrat o crestere de 4 ori a vanzarilor online, in ultimele 3 luni, de la listarea pe site a intregului portofoliu (de peste 30.000 de produse), cu livrare oriunde in tara. Pentru ultimele luni ale anului, compania estimeaza acelasi ritm accelerat al vanzarilor generate de segmentul e-commerce, dar si dublarea comenzilor telefonice. In prezent, ponderea vanzarilor online reprezinta circa 10% din totalul afacerilor Leroy Merlin Romania.

Pentru a sustine aceasta evolutie accelerata a segmentului e-commerce, compania a investit in zona de logistica, in organizarea platformei de supply chain si in echiparea magazinelor cu o solutie IT care sa permita alegerea celui mai bun prestator de servicii de livrare pentru fiecare comanda. Pentru 2022, Leroy Merlin Romania are in plan dezvoltarea de numeroase proiecte de organizare logistica bazate pe platforma urbana de supply chain si implementarea de noi modalitati de a pregati comenzile clientilor mai rapid si mai eficient, in magazinele fizice.

„In contextul socio-economic actual, dar si din cauza schimbarilor mari pe care le genereaza pandemia COVID-19, comertul electronic va deveni o componenta vitala in modelul de business al fiecarei companii. Am inregistrat patru ori mai multe vanzari online in ultimele luni, rata de conversie este in continua crestere si peste trei milioane de clienti viziteaza site-ul nostru in fiecare luna. Este un semn bun venit din piata, care ne motiveaza sa continuam sa investim in dezvoltarea acestui segment si oferirea unor experiente de cumparare facile pentru clientii nostri, parte a strategiei de vanzari omnichannel. Pentru urmatorii ani, estimam cu usurinta o dublare sau chiar triplare anuala a vanzarilor online”, a declarat Frederic Lamy (foto, CEO Leroy Merlin Romania).

Din datele Leroy Merlin Romania, orasele care au generat cele mai multe comenzi online au fost Bucuresti si Cluj-Napoca, insa compania observa ca, odata cu implementarea alternativei de cumparare online cu livrare in toata tara, au devenit foarte active si alte orase in care nu exista un magazin fizic Leroy Merlin. Pe langa comanda online, clientii mai au la dispozitie solutii alternative de cumparare, precum rezerva si ridica (prin care isi pot rezerva produsele dorite din magazine cu ridicare personala ulterioara) sau comanda telefonica (pentru cei care doresc sa plaseze rapid o comanda cu ridicare din magazin a produselor sau cu livrare la domiciliu).

Leave a reply