In 2023, IMM-urile germane au vandut cross-border cu +10% YoY, pe Amazon
Afacerile mici si mijlocii care fac e-commerce pe Amazon au avut un 2023 de success, in Germania, informeaza ecommercenews.eu. IMM-urile germane au avut vanzari internationale cu 10% mai mari fata de 2022 (cand cresterea YoY a fost tot de 10 procente), cu o valoare totala de 5,5 miliarde €, a anuntat gigantul online american.
Compania a transmis presei ca „exporturile via Amazon sunt cea mai usoara oportunitate de dezvoltare pentru IMM-urile germane”. La inceputul acestui an, se estima ca marketplace-ul din tara unde se afla companiile e-commerce cu cea mai rapida dezvoltare din Europa a avut o cifra de afaceri de 34 de miliarde €, in 2023.
Amazon a raportat ca cele 47.500 de IMM-uri germane care vand pe marketplace-ul ce domina peisajul e-commerge din tara vest-europeana (si influenteaza si comertul offline) au angajat mai multi oameni pe posturi legate de vanzari. In total, in 2023, aceste afaceri au fost responsabile de 170.000 de locuri de munca din Germania, cu 10.000 mai mult decat in anul precedent.
Potrivit Amazon, 80% dintre IMM-urile germane vand si la nivel international, pe platforma. „Un cont de vanzator global este acum la fel de usor de creat ca rezervarea unei vacante. Asta si numeroasele instrumente – cum ar fi Fulfillment by Amazon sau instrumentele de traducere si continut bazate pe AI – ajuta IMM-urile sa ajunga la milioane de clienti, din intreaga lume”, transmite compania.
Intreprinderile mici si mijlocii vand, in prezent, peste 60% dintre produsele de pe Amazon, la nivel mondial. Companiile din Germania au vandut impreuna peste 750 de milioane de produse, pe marketplace, anul trecut. „Aceasta inseamna peste 1.400 de produse/minut”, a calculat gigantul e-commerce.
Leave a reply