Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Amazon influenteaza comertul offline, in Germania (raport)

Amazon are un impact masiv asupra sumelor cheltuite in comertul cu amanuntul, in Germania, atat online, cat si offline, anunta ecommercenews.eu. Peste o treime (35%) dintre toate achizitiile facute in magazinele traditionale/fizice sunt precedate de documentare si cautare de informatii pe Amazon.de, conform raportului „Trend Check Handel”, realizat de ECC KOLN. In cazul shopping-ului online, procentul este si mai mare, de 52%.

„Amazon determina comportamentul de cumparare online si offline”, a transmis ECC KOLN, intr-un comunicat de presa. Aproape trei sferturi dintre germani (73%) considera ca marketplace-urile sunt un punct bun de pornire pentru achizitiile online. Din totalul consumatorilor chestionati in cadrul raportului, 20% au spus ca ar achizitiona mai putine produse, daca Amazon nu ar mai exista (de doua ori mai mult decat acum 4 ani).

Amazon este liderul absolut al pietii locale, fiind prima alegere a multor consumatori, cu mult inaintea unor marketplace-uri ca eBay sau Zalando sau a platformelor care vand produse asiatice – ca AliExpress, Shein, Temu sau Wish. Mai ales ca 41% dintre respondenti au spus ca nu cumpara niciodata de pe astfel de website-uri cu produse asiatice ieftine.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply