Amazon influenteaza comertul offline, in Germania (raport)
Amazon are un impact masiv asupra sumelor cheltuite in comertul cu amanuntul, in Germania, atat online, cat si offline, anunta ecommercenews.eu. Peste o treime (35%) dintre toate achizitiile facute in magazinele traditionale/fizice sunt precedate de documentare si cautare de informatii pe Amazon.de, conform raportului „Trend Check Handel”, realizat de ECC KOLN. In cazul shopping-ului online, procentul este si mai mare, de 52%.
„Amazon determina comportamentul de cumparare online si offline”, a transmis ECC KOLN, intr-un comunicat de presa. Aproape trei sferturi dintre germani (73%) considera ca marketplace-urile sunt un punct bun de pornire pentru achizitiile online. Din totalul consumatorilor chestionati in cadrul raportului, 20% au spus ca ar achizitiona mai putine produse, daca Amazon nu ar mai exista (de doua ori mai mult decat acum 4 ani).
Amazon este liderul absolut al pietii locale, fiind prima alegere a multor consumatori, cu mult inaintea unor marketplace-uri ca eBay sau Zalando sau a platformelor care vand produse asiatice – ca AliExpress, Shein, Temu sau Wish. Mai ales ca 41% dintre respondenti au spus ca nu cumpara niciodata de pe astfel de website-uri cu produse asiatice ieftine.
Comentarii ( 5 )
[…] Germania domina piata e-commerce locala si influenteaza si comertul offline, deci nu este de mirare ca brandurile vor sa li se afiseze reclama aici. Aceasta strategie de […]
[…] germane care vand pe marketplace-ul ce domina peisajul e-commerge din tara vest-europeana (si influenteaza si comertul offline) au angajat mai multi oameni pe posturi legate de vanzari. In total, in 2023, aceste afaceri au […]
[…] cum am scris recent, Amazon este jucatorul e-commerce nr. 1 din Germania, unde influenteaza si comertul offline si unde se afla companiile e-commerce cu cea mai rapida dezvoltare din […]
[…] a reusit sa se mentina la mare distanta de Amazon, care domina e-commerce-ul in Germania si influenteaza semnificativ si retail-ul offline de aici. O face prin vanzarea de produse care nu sunt disponibile pe Amazon, stiind mai multe […]
[…] noteaza un raport citat de Amazon, companie care domina retail-ul digital in Germania si influenteaza semnificativ si comertul cu amanuntul offline. Gigantul e-commerce american a transmis ca niciodata pana acum platforma nu a avut atat de multe […]