Germania: injectie de capital de 1,6 milioane €, pentru marketplace-ul de Fashion Saclab
Marketplace-ul de Fashion second-hand german Saclab.com a beneficiat recent de o injectie de capital de 1,6 milioane €, anunta ecommercenews.eu. Compania are de gand sa foloseasca fondurile pentru dezvoltare in domeniul user experience, activitati de marketing si HR. In plus, platforma urmeaza sa se extinda si in Statele Unite, in cursul acestui an.
Saclab.com este un marketplace de moda de lux, care a aparut in 2018 si are sediul in Munchen (Germania). Compania nu a avut niciun investitor extern, in primii 3 ani de existenta. Platforma are – momentan – clienti in peste 20 de tari. Marketplace-ul e-commerce permite sa cumperi si sa vinzi posete de lux second-hand, sa repari produsele care nu mai arata perfect si sa personalizezi posete clasice. Toate produsele vandute online sunt analizate si autentificate de Saclab, inainte de vanzare.
„Avem de gand sa lansam platforma in SUA, anul acesta, si sa cream un magazin online acolo. In plus, avem numeroase imbunatatiri la capitolul UX/UI, menite sa faca experienta de cumparare si vanzare si mai usoara, si mai distractiva”, a transmis Alexandra Stuck (Cofondator Saclab.com).
Leave a reply