8 speakeri de la Content Marketing PRO explica tendintele din 2023
Cea de-a doua editie a conferintei Content Marketing PRO, dedicata specialistilor in comunicare digitala aflati la orice nivel de pregatire, are loc pe 15 si 16 martie, online, pe site-ul ContentMarketingPRO.ro. Este un efort comun al echipelor Online Mastery si SocialPedia, cu peste 15 ani de experienta in comunicarea online. Editia de anul acesta aduce o noutate: 2 masterclass-uri. Inscrierile se fac aici.
La Content Marketing PRO, toata informatia este 100% practica, putand fi pusa in aplicare imediat pentru un business sau un brand. Pe 15 martie, participantii au acces la doua paneluri si sesiuni de networking (cu participare gratuita) si 2 sectiuni organizate in 6 workshop-uri, cu bilet de acces („Comunicare online de la A la Z”, „Raportare si optimizare”).
Ziua de 16 martie este dedicata celor doua masterclass-uri de cate 3,5 ore fiecare, cu locuri limitate: „Cum faci o campanie de content marketing de la A la Z” (sustinut de Corina-Maria Scheianu, Head of Social Media, la Digital Star) si „Reels Masterclass” (sustinut de Alexandra Ciucanu, Trainer si specialist in comunicare).
15 speakeri au confirmat prezenta in cadrul evenimentului:
- Corina-Maria Scheianu (Head of Social Media, la Digital Star)
- Raluca Anton (Doctor in psihologie si psihoterapeut)
- Andrei Rosca (Change Strategist)
- Madalina Preda (Chronic Disorganization Specialist®, Time Management & Productivity Specialist si Certified Virtual Organizing Professional/CVOP™️)
- Cosmin Cimil (Fondator & Video strategist, la Kreafilm)
- Alexandra Ciucanu – Trainer si specialist in comunicare)
- Mihai Mihalce– (Consultant si trainer de comunicare pe LinkedIn)
- Ionut Tuta (Expert in comunicare pe Instagram)
- Liviu Taloi (Data Insights Manager, la DWF si Fondator ECOMpedia.ro)
- Sorin Draghici (Cofondator DWF)
- Calin Biris (Fondator Online Mastery)
- Robert Tatoi (CEO FollowArt Production)
- Ovidiu Oltean (Trainer & Consultant public speaking)
- Sabina Cornovac (Fondator SocialPedia)
- Iulia Stanescu (Co-Organizator SocialPedia)
Ce s-a schimbat in Content Marketing in 2023? Ce a ramas la fel? 8 dintre speakerii din cadrul conferintei Content Marketing PRO ne spun care sunt tendintele, in 2023:
- Alexandra Ciucanu (Trainer si specialist in comunicare) va sustine un masterclass de Reels (pe 16 martie) si este speaker in panelul gratuit „Video marketing in 2023”: „91% dintre utilizatorii Instagram urmaresc videoclipuri pe platforma. Daca nici acest lucru nu te convinge sa incluzi Reels in planul tau de continut, poate ideea ca, zilnic, peste 1 miliard de Reels sunt distribuite in mesaje private te pune putin pe ganduri. Si nu, Reels in 2023 nu mai inseamna doar dansuri si aratat spre bule de text! Autenticitatea, simplitatea si originalitatea prind teren, conform declaratiilor facute de cei de la Instagram. Aceasta e o veste minunata pentru cei care nu luau Reels in considerare pentru ca nu rezonau cu genul acesta de videoclipuri.”
- Corina-Maria Scheianu (Chief Digital Officer @Digital Star) va sustine workshop-ul „Cum faci un raport profesionist de social media” si masterclass-ul „Cum faci o campanie de content marketing de la A la Z” (pe 16 martie): „Tendintele in content marketing de anul acesta, din punctul meu de vedere, sunt: mesaje clare si simple, eficientizarea timpului (prin AI) si experienta utilizatorului. Desigur, nu as trece cu rapiditate peste autenticitate si empatie. Si toate acestea sunt relativ usor de urmarit si integrat in campaniile noastre de content marketing prin ascultare – nu este suficient doar sa auzi, este bine sa mai si asculti. Apoi, fa-ti treaba bine si ramai deschis adaptarii – suntem, totusi, in 2023, anul iepurelui de apa. Cum iesi din zona de confort descoperi ca esti asteptat de oameni dornici sa iti fie alaturi.”
- Mihai Mihalcea (Consultant si trainer de comunicare pe LinkedIn) va sustine un workshop despre LinkedIn pentru business: „Din ce in ce mai multe branduri si persoane vor sa comunice direct cu audienta lor, vor sa se conecteze cu nisa in care vor sa se pozitioneze ca experti . In 2023, pe LinkedIn, cred ca newsletterul va fi cel care va face diferenta. Creatorii si brandurile din platforma se uita din ce in ce mai puternic in zona aceasta. 2023 va fi despre a comunica direct cu nisa ta, despre a te pozitiona ca o sursa de comunicare cu resurse, cu informatii, despre a construi o comunitate care poate sa genereze valoare si rezultate.”
- Ovidiu Oltean (Trainer & Consultant public speaking) va participa la sesiunea de networking online cu tema „Trucuri pentru clipuri video atractive pentru Social Media”: „Ideea mea este: invata sa-ti concentrezi ideile in maximum 60-90 de secunde. Alege-ti o micro nisa cu o nevoie sau durere evidenta si ofera continut relevant, practic si concis.”
- Robert Tatoi (CEO Play Vertical) va sustine un workshop despre TikTok pentru business: „Tendintele principale in Content Marketing in 2023, conform experientei mele sunt: volum (social media va pune in prim plan volumul de content, nu calitatea video a contentului), comunitate (interactiunea cu audienta devine primordiala pentru business-uri odata cu dezvoltarea Video Replies, Channels, etc.), hiper-viteza (companiile din domeniul de marketing vor fi nevoite sa integreze tool-uri AI odata cu aparitia rasunatoare a Chat GPT).”
- Madalina Preda (Chronic Disorganization Specialist®) va vorbi in panelul gratuit „Cum iti protejezi sanatatea mintala cand lucrezi in content marketing” si va oferi bune practici pentru a fi performant in profesie: „Organizarea si planificarea pun umarul puternic la cum va arata businessul nostru, la cum va fi mediul in care vom lucra, la cine vom fi in viitor. Iar asta este o forma de grija de sine. Daca ar fi sa aleg un singur sfat pe care sa il ofer specialistilor in marketing, ar fi aceasta schimbare de perspectiva: raportati-va la organizare ca la o forma de ingrijire a sinelui si cautati sa o integrati ca atare.”
- Sabina Cornovac (Fondator SocialPedia) va deschide conferinta Content Marketing PRO: „Care sunt tendintele in content marketing? Ne intrebam in fiecare an si parca mereu par aceleasi. In goana dupa nou, uitam de autenticitate, curaj, responsabilitate, calitate, sinceritate, comunitate, personalizare, relevanta si empatie. Sper ca toti oamenii de digital sa si le aminteasca si sa le integreze in tendintele din 2023. In plus, mi-ar placea ca in social media sa vedem mai multa calitate decat cantitate, insa asta depinde de toate taberele implicate: agentii, clienti si creatori de continut. Ramane sa ne auzim la Content Marketing PRO 2024 ca sa vedem daca a fost asa sau nu.”
- Iulia Stanescu (Co-Organizer SocialPedia) va modera panelul gratuit „Cum iti protejezi sanatatea mintala cand lucrezi in content marketing”: „In 2023, Content Marketingul este mai mult ca oricand despre autenticitate si despre conectarea cu comunitatea prin intermediul continutului. Intr-o epoca a clipurilor scurte, toti suntem in cautarea de idei care sa ne faca virali. Doar ca «viralul» presupune munca, nu doar o sclipire de moment. Ce faci dupa ce clipul tau a ajuns la milioane de persoane? Cum reusesti sa pastrezi noii urmaritori aproape? Prin continut autentic, bineinteles. Prin postari constante, care sa provoace la discutii productive si care sa-ti fidelizeze oamenii din comunitate.”
Leave a reply