Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Germania e a doua cea mai mare piata e-commerce din Europa de Vest (raport)

Cu o populatie mare, o infrastructura excelenta si un standard de viata ridicat, Germania a devenit a doua putere vest-europeana, cand vine vorba despre e-commerce, dupa Marea Britanie, citim pe emarketer.com. Un studiu marca Cross-Border Commerce Europe (din martie 209) estimeaza valori ale vanzarilor online B2C de 165 miliarde € pentru Marea Britanie si de 98 miliarde € pentru Germania.

Cumparaturile virtuale au o rata mult mai mare de crestere decat cel din magazinele fizice: Handelsveband Deutschland estimeaza ca cele dintai vor vinde un volum de produse de 57,8 miliarde € (cu 8,5% mai mult YoY, datorita faptului ca online se cheltuie mai mult si ca numarul clientilor de peste 60 de ani e in crestere pe Internet), in timp ce un raport GfK (din februarie 2019) noteaza ca cele din urma vor vinde un volum de produse in valoare de 423,1 miliarde € anul acesta, cu 0,8% mai mult YoY.

„Pentru consumatori si retaileri a disparut de mult orice indoiala fundamentala legata de cat de viabile sunt cumparaturile online”, transmite Karin von Abrams (Analist principal eMarketer si autoarea raportului „Germany Ecommerce 2019”). Sursa amintita estimeaza ca Germania va avea vanzari pe Internet in valoare de peste 69 miliarde € in 2019, care vor constitui 8,8% din vanzarile totale din retail.  Alte informatii relevante din raport:

  • cumparaturile mobile au cea mai rapida rata de crestere (12%), in 2019 40% dintre vanzarile online din retail facandu-se pe mobile
  • Amazon ramane principalul jucator de pe piata online locala, eBay si Otto muncind din greu pentru a-l ajunge din urma
  • in 2022, vanzarile e-commerce din retail vor ajunge sa reprezinte 10% din totalul vanzarilor din retail

Leave a reply