Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

SUA: cum arata viitorul retail-ului online si offline, in 2019 (studiu)

Confortul si conexiunea sunt cei 2 piloni centrali care motiveaza toate deciziile de cumparare ale americanilor, conform studiului „The Future of Retail 2019” realizat de agentia de marketing B2B walkersands.com. Cercetarea a fost realizata pe un esantion de 1.600 de persoane din SUA, in martie 2019. Specialistii estimeaza ca anul acesta, in SUA, tinerii de 22-38 de ani (Generatia Y) vor depasi ca numar, pentru prima data, persoanele de 54-72 de ani, influentand profund lumea retail-ului. Tinerii consumatori sunt interesati de un confort care se extinde dincolo de experienta in magazinele fizice, iar loialitatea vizavi de un anume brand este motivata de conexiunea resimita vizavi de acesta. Pentru a avea succes in retail, companiile trebuie sa faciliteze o conexiune semnificativa si de valoare pe platformele online si offline.

Principalele descoperiri ale analizei:

  1. Americanilor li se pare confortabil sa faca shopping online.

  • in ultima vreme, gratie interactiunilor usoare si customizate pe mobile, a review-urilor, a livrarii rapide la usa lor si a reclamelor de pe platformele sociale, consumatorii cumpara mai usor produse scumpe – 46% dintre respondenti se declara mai deschisi la achizitii virtuale de aploare (ca o masina sau un gratar de exterior, de exemplu), fata de anul trecut; 13% sunt dispusi sa plateasca mai mult pe unn produs de la un brand nou, daca acesta e promovat de o vedeta/influencer urmarit de ei (procentul sare la 22% in cazul tinerilor de 26-35 de ani)
  • tehnologia influenteaza in continuare stilul de viata al consumatorilor conectati online (doar 5% dintre americani nu poseda un dispozitiv smart), impactand comportamentul de cumparare si nevoia de conexiune – 85% dintre respondenti au un smartphone, 30% dintre tinerii de 26-35 de ani si 25% dintre cei de 18-25 au acasa un dispozitiv smart (tehnologia aducandu-le confortul dorit in case)
  • Amazon le ofera confortul cautat – 32% dintre consumatori (si 43% dintre tinerii de 18-35 de ani) primesc 1 sau mai multe pachete/saptamana de la gigantul online, iar 10% primesc 3 sau mai multe pachete/saptamana
  1. Americanii vor sa se simta mai conectati cu produsele si brand-urile alese.

  • consumatorii cumpara mai putin si inchiriaza mai mult, avand o mentalitate de tipul „mai putin inseamna mai mult” – 66% spun ca sunt motivati de dorinta de a avea un stil de viata mai curat si mai organizat; procentul sare la 72% in randul tinerilor de 18-35 de ani; 49% dintre americani (si 65% dintre tinerii de 18-35 de ani) au inchiriat cel putin 1 produs in ultimele 12 luni
  • sustenabilitatea e din ce in ce mai importanta, mai ales pentru tineri – 55% dintre respondenti sunt predispusi sa cumpere de la un brand/retailer sustenabil, iar in cazul tinerilor de 18-35 de ani procentul e de 65%
  1. Utilizand ca la carte combinatia de confort si conexiune, brand-urile pot creste vanzarile.

  • magazinele fizice sunt in continuare importante – livrarea rapida si gratuita e, pentru a saselea an la rand, factorul nr. 1 ca importanta (cu 77%) in cresterea numarului de cumparaturi online; 25% dintre americani spun ca se simt mai conectati cu un brand cand intra in magazinul acestuia
  • cumparatorii nu se grabesc sa cumpere alimente online – 31% aleg alimentele pe baza sustenabilitatii, 35% aleg alimentele pe baza reputatiei brand-ului si doar 15% se declara nerabdatori sa vada o evolutie tehnologica in domeniul alimentelor online

Leave a reply