Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

SUA: 29% din bugetul cumparaturilor scolare va fi cheltuit online, in 2019 (studiu)

In perioada iulie-septembrie 2019, inaintea inceperii anului scolar 2019-2010, parintii americani vor cheltui online 29% din bugetul dedicat cumparaturilor scolare pentru copiii lor (cu 7 procente mai mult fata de acum 3 ani), conform studiului marca Deloitte „2019 Back-to-School Shopping”. Consumatorii din SUA vor cheltui o suma estimata la 27,8 miliarde $ pe cumparaturi pentru scoala, echivalentul a 519 $/elev, cu 9 dolari mai mult YoY. Studiul a fost realizat pe un esantion de 1.200 de parinti cu cel putin 1 copil de varsta scolara, in mai-iunie 2019.

Alte cifre interesante din studiu:

  • in SUA exista 29 milioane de gospodarii in care exista copii de varsta scolara (gradinita-clasa a 12-a), 54 milioane de copii fiind inrolati in sistemul scolar
  • cumparaturile destinate revenirii la scoala in toamna reprezinta peste 50% din totalul obiectelor achizitionate de parinti in cursul intregului an
  • categoria cu cea mai mare suma cheltuita – 54% din totalul de 27,8 miliarde $ va merge pe haine si accesorii (15 miliarde $)
  • copiii influenteaza in jur de 70% din totalul cumparaturilor (20 miliarde $), mai ales cand vine vorba despre haine si accesorii
  • categoria cu cea mai mare crestere – 305 $ se vor cheltui, in medie, pe gadget-uri electronice (parintii fiind motivati de faptul ca scoala le-o cere, copiii le prefera si asa invata mai bine); in total, 3,6 miliarde $ (+29% fata de 2018); aceasta e singura categorie in care vanzarile online vor creste in detrimentul celor traditionale, in magazinele fizice (cu aproape 20%)
  • cumparaturile pe mobile vor creste cu 7%, pana la 60%
  • parintii se orienteaza dupa pret (88%), produse (81%), usurinta de cumparare (80%) si experienta avuta/reputatia brand-ului (38%) cand aleg produsele pentru scoala ale copiilor lor
  • 60% dintre cumparatori vor incepe sa achizitioneze ce au pe lista cu 4-6 saptamani inainte de inceperea scolii, dar vor cheltui mai putin decat restul de 40%
  • la final de iulie si inceput de august, cumparaturile scolare vor atinge maximul, reprezentant 63% din total (echivalentul a 17,3 miliarde $)

Leave a reply