Garantie – produs livrat gresit

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Am un client la care i s-a livrat gresit un produs = un incarcator de baterii.

A incarcat cu el timp de aproape o luna bateriile cu el dupa care a constatat ca produsul este gresit. (teoretic cutia produsului era de la produsul care l-a comandat el, insa in interior, incarcatorul era alt model)

I-am schimbat incarcatorul iar acum are pretentia ca sa ii schimb si bateriile fiindca zice ca s-au deteriorat.

Ce ar trebui facut in acest caz? Ar trebui sa ii schimb si bateriile care nu sunt luate de la noi sau are si el obligatia de a verifica produsul inainte de a-l folosi?

El cum poate dovedi ca acele baterii nu erau defapt defecte dinainte? Este primul caz de acest gen si nu stiu cum sa procedez.

Deschis 0
Chestiuni legale Customer Service & Sales Florin 7 ani 5 raspuns 1305 vizualizari 0

Răspunsuri ( 5 )

    0
    2017-04-30T13:59:09+03:00

    Salut.

    Daca tu ai fi in situația aceasta, ce anume ai vrea sa se întâmple?

  1. Eu as folosi acest prilej nefericit,
    in care adevarul este undeva la mijloc, in favoarea mea, ca furnizor. Diferenta intre 2 firme care vand acelasi lucru cred ca sta fix in solicitudinea, rapiditatea si rezolvarea situatiei in favoarea clientului. Este un capital de imagine pe care il castigi, cu pretul unor baterii si al unui curier. Spor! Astept cu interes finalul 🙂

  2. Oricum nici clientul nu este usa de biserica si evident vrea sa profite de aceasta situatie. De asemenea este foarte putin probabil sa mai comande de la tine pe viitor pentru ca majoritatea astora cauta sa dea cate „un tun mic” si au ego-ul satisfacut pe moment.
    Poti sa te certi cu el si, in cele din urma, sa ii schimbi doar incarcatorul sau poti sa ii trimiti si niste acumulatori (nu neaparat ceva de top – nu ar avea sens) si sa te folosesti de acest prilej sa iti faci efectiv reclama, sa iti asiguri clientii ca „uite, ne pasa de obiectele dvoastra si ne asumam responsabilitatea pentru astfel de situatii”.
    Teoretic singurul risc ar fi dat de faptul ca te-ai putea trezi cu alti clienti care sa zica „dom’le, de la incarcatorul tau mi s-a stricat masina parcata in fata portii”. Practic asa ceva nu se va intampla pentru ca cea mai mare majoritate a clientilor sunt oameni care nu tin capul degeaba pe umeri iar in putinele cazuri asemanatoare nu esti obligat sa prestezi tot ce ti se cere/impune.
    Ma rog, decizia este a ta.

    0
    2017-05-12T15:30:17+03:00

    Am rezolvat destul de bine zic eu. I-am recomandat clientului un produs mult mai adecvat pentru ce avea el nevoie si a fost dispus sa plateasca diferenta fata de ce avea el si dorea sa ii schimbam.

    Astfel este si el multumit si nu am mers nici noi pe „-” din mai multe puncte de vedere.

    0
    2017-05-12T15:43:14+03:00

    Excelent! Bravo! Multumiri pentru generozitate ca ai pus intrebarea si ai si revenit cu raspuns 🙂 De multe ori ma intreb ce fac efectiv oamenii cu raspunsurile primite la intrebarile pe care le pun!
    Succes!

Lasă un răspuns lui Luiza Stefan

Browse