Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Freshful by eMAG a vandut 700 de tone de fructe si legume, in S1 2023

In primele 6 luni ale acestui an, Freshful by eMAG a vandut 300 de tone de fructe si aproape 400 de tone de legume, de 3 ori mai mult fata de 2022. Primul hipermarket 100% online din Romania anunta, intr-un comunicat de presa, ca platforma ofera zilnic din peste 300 tipuri de fructe si legume, dintre care peste 50 sunt eco.

In medie, romanii aloca peste 15% din bugetul alimentar lunar fructelor si legumelor, astfel ca 1 din 5 produse adaugate in cos in aplicatia Freshful este din aceasta categorie. Clientii au un interes crescut si pentru produsele eco, fiind comandate in special de familiile cu copii, care au o atentie mai ridicata la stilul de alimentatie. Anul acesta, 25% din vanzarile de fructe si legume a fost reprezentat de cele din categoria eco, in crestere cu 100% YoY.

„Am observat interesul in crestere al oamenilor pentru produsele autohtone, de aceea ne-am propus sa devenim primul hypermarket online al micilor producatori locali si am introdus in oferta foarte devreme anul acesta fructele si legumele de sezon. Pentru noi, gustul produselor este cel care primeaza in selectia produselor locale pe care le comercializam in platforma si a partenerilor.  Cautam legume care sunt crescute intr-un sol curat, din seminte netratate chimic, pentru care se tine cont de rotatia culturilor si fertilizarea cu compost realizat din resturile vegetale, care garanteaza savoare si gust ca in copilarie”, transmite Andrei Popescu (General Manager Freshful by eMAG).

Cel mai frecvent, oamenii au pus in cosul de cumparaturi fructe exotice, precum citrice sau banane, iar dintre cele autohtone cele mai cumparate au fost fructele de padure. Cand vine vorba de legume, oamenii au comandat cel mai mult rosii, cartofi si ardei. In medie, clientii comanda rosii de 1-2 ori/saptamana. In medie, 8 din 10 comenzi contin cel putin un fruct sau o leguma, iar cea mai frecvent intalnita combinatie pentru cosul de cumparaturi la o singura achizitie este patrunjel, banane si rosii.

Comentariu ( 1 )

  1. […] Freshful by eMAG a vandut 700 de tone de fructe si legume, in S1 2023 – ECOMpedia […]

Leave a reply