Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Facebook Search Ads – noul placement pentru reclamele din platforma

Facebook testeaza de ceva timp placementul de Search pentru advertiseri. Cum deja locurile in care reclamele sunt afisate au cam impanzit toata platforma, trebuia sa se gaseasca noi variante. Astfel ca una dintre aceste variante e chiar bara de Search, ceea ce ma duce cu gandul ca vor imprumuta pe viitor si mai mult din functionalitatile Google Ads si se vor deschide si mai mult pe zona asta de Search.

Facebook Search Ads

Momentan, doar campaniile care au ca obiectiv Product Sales, Conversions si Traffic suporta placementul din Search si se pare ca acesta este disponibil doar pe mobil.

Pentru a putea alege acest placement, poti lasa bifat „Automatic placement” (pentru News Feed) sau poti alege separat Facebook Search Results” din Ads Manager, atunci cand creezi o reclama pentru News Feed.

Nu este un tip de Ad separat, astfel ca trebuie sa creezi o campanie pentru News Feed ca sa ai acces la functionalitatea asta, pentru ca reclamele care vor aparea la Search vor fi cele clasice de Facebook – c u headline, imagine, text, etc.

Ce e diferit fata de Google, la prima vedere evident, e ca nu poti targeta cautarea pe cuvinte-cheie. Va functiona in continuare targetarea pe care o setezi pentru audienta careia vrei sa ii afisezi reclama, insa cuvintele-cheie vor fi cumva determinate de Facebook si, aparent, vor fi dintr-o combinatie de caracteristici ale reclamei: textul reclamei, produsul, categoria din care face parte, titlul (numele produsului) si descrierea.

Acest nou tip de placement, la prima vedere cel putin, pare o idee super interesanta, pentru ca Facebook deschide astfel o portita catre cei care folosesc Search-ul din platforma pentru a cauta activ lucruri, astfel ca acum vei putea ajunge la ei mult mai usor.

Ramane de vazut cum va functiona targetarea, daca o vor rafina, daca vor adauga posibilitatea de alegerea a cuvintelor si alte functionalitati pentru a-i da un usor avant.

Alex Jivan (Marketing Manager @Spy Shop Romania)

Leave a reply