Back to school: 51% dintre romani vor cumpara copiilor haine si rechizite de 500-1.000 lei (studiu)
Cu doar doua saptamani pana la inceperea scolii in Romania, parintii din toata tara se pregatesc de cumparaturi pentru noul an: rechizite, haine si accesorii. 84% dintre parinti vor cumpara lucruri pentru noul an scolar, iar 51% dintre ei au un buget de 500-1.000 lei, conform studiului motorului de cautare e-fashion GLAMI.ro (efectuat la mijlocul lunii iulie 2020, pe un esantion de 5.000 de utilizatori romani ai website-ului si retelelor sociale GLAMI), „COVID-19 – A doua zi”.
32% vor cheltui sub 500 de lei, iar 15% dintre respondenti se gandesc sa investeasca un buget de 4 cifre, peste 1.000 lei, in cumparaturile pentru acest an scolar. 16% dintre parinti nu vor cumpara haine si accesorii noi pentru copiii lor pentru scoala. Iar cele mai populare categorii de produse pe care parintii planuiesc sa cumpere pentru copiii lor sunt urmatoarele: imbracaminte sport (69%), incaltaminte sport (55%), rechizite (51%), incaltaminte pentru toata ziua (47%), ghiozdane (33%) si uniforme (18%).
Ce alte informatii interesante legate de cumparaturile online, dupa perioada de carantina, scoate la iveala studiul amintit?
- 75% dintre respondenti au cumparat cel putin un articol de moda in ultimele 2 luni
- 55% dintre utilizatorii online nu incearca sa reduca cheltuielile pentru produse Fashion si cumpara la fel ca inainte de pandemie
- 61% dintre romani investesc bugete mai mari in articolele de Fashion cumparate online, decat in cele offline, ca o consecinta a pandemiei
- 33% dintre respondenti (1 din 3 romani) aloca mai multi bani comenzilor online deoarece gaseste preturi mai mici online
- 30% apreciaza reducerile de pe Interent, pe care le pot accesa mai usor, in timp ce respecta masurile de distantare sociala
- 23% spun ca e mult mai placut sa faci cumparaturi online in prezent, decat cumparaturi din magazinele fizice
- aspecte care ii determina pe romani sa cumpere din magazine fizice – sunt in apropiere (36%), i-au atras reducerile din vitrina (25%), proces returului la comenzile online este anevoios (22%)
- posibilitatea de a atinge si a verifica produsele a ramas cel mai mare avantaj al cumparaturilor offline (69%), iar cel mai important aspect negativ al magazinelor fizice este faptul ca masurile de distantare sociala nu sunt respectate suficient (14%)
Accesati intregul studiu aici.
Leave a reply