Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Franta: pandemia COVID-19 a impulsionat definitiv e-commerce-ul

Izolarea sociala impusa de pandemia COVID-19 a determinat francezii sa cumpere mai multe produse de pe Internet si sa ajunga mai rar in magazinele fizice ramase deschise. Iar tendinta se va mentine si post-pandemie. Conform datelor Federatiei E-commerce-ului si Vanzarii la Distanta (FEVAD), vanzarile online au scazut in martie 2020, dar si-au revenit rapid in urma urmatoare, informeaza emarketer.com. Analizand datele a 40 de retaileri digitali (excluzand cifrele legate de alimentele cumparate online), FEVAD a concluzionat ca vanzarile e-commerce au crescut cu 11-21% in aprilie, comparativ cu inceputul lui martie. La capitolul Entertainment & Tehnologie, vanzarile online cu amanuntul au crescut cu 26-27%, in aceeasi perioada.

Intr-un sondaj marca GlobalWebIndex (din aprilie 2020), 23% dintre internautii francezi de 16-64 de ani spuneau ca se asteapta sa merga mai des la magazinele offline dupa pandemie, iar 27% spuneau ca au de gand sa petreaca mai putin timp in acestea, odata vizitate. 15% dintre respondenti au de gand sa apeleze la click and collect, iar 17% vor cumpara mai des online, cu livrare la domiciliu. Alta cercetare din aceeasi luna (marca McKinsey & Company) a scos la iveala faptul ca 20% dintre adultii din Franta cred ca vor cumpara mai des alimente online, iar 15% cred ca vor alege mai des magazinele digitale si pentru produse non-perisabile. 14% au spus ca se asteapta sa cumpere mai rar din magazinele fizice, iar 24% vor planui mai putine vizite la mall.

Comentariu ( 1 )

  1. […] clara, din cauza pandemiei COVID-19, care a impulsionat definitiv shopping-ul online, din Franta si Romania, pana in Asia. In Statele Unite, pandemia a accelerat cu 4-6 ani dezvoltarea […]

Leave a reply