COVID-19: cum sprijina pandemia e-commerce-ul asiatic
Retailerii e-commerce din Asia au avut parte de vanzari explozive in timpul pandemiei COVID-19, noteaza asia.nikkei.com: cercetarile de piata ale companiei de digital advertising Criteo au descoperit ca peste 50% dintre consumatori planuiesc de acum sa faca mai multe cumparaturi online si doar 17% spun ca vor face mai putine.
Compania de investitii Invesco noteaza ca, in China, penetrarea retailului online a ajuns la 28,2% in primele trei luni din 2020, cu 5,2% mai multe fata de aceeasi perioada din 2019. „Mai mutl ca sigur, retailerii online vor continua sa castige teren pe piata. Credem ca se va pune mai mult accentul pe dezvoltarea si rafinarea interactiunilor acestora cu clientii, pentru a se asigura ca vor avea mai multe vanzari online”, a explicat William Yuen (Director de Investitii la Invesco), pentru sursa amintita.
Cum arata peisajul comertului online asiatic, in primul trimestru din 2020?
- Platforma e-commerce Shopee a vandut cu succes numeroase produse de igiena (inclusiv masti de protectie si substante dezinfectate), alimente neperisabile si bauturi. In primul trimestru al anului, valoarea bruta a marfii proprii a crescut cu 74,3% (pana la 6,2 miliarde $). Si numarul total de comenzi plasate pe Shopee a fost de 429,8 milioane, cu 111,2% mai mult YoY. Shopee (care are sediul in Singapore) este una dintre cele mai mari platforme e-commerce din SE Asiei, in functie de traficul online.
- Grupul imobiliar CapitaLand (tot din Singapore) a anuntat recent ca va lansa o noua platforma de vanzari online (eCapitaMall), care va reuni produsele vandute inainte de pandemie de retaileri, in magazinele fizice din mall-urile companiei.
- In China, pe 5 mai, platformele e-commerce au dat startul unui eveniment de shopping intitulat „Double Five”, care va dura 2 luni si care a generat vanzari online de 2,2 miliarde $ doar in primele 24 de ore.
Leave a reply