DWF te ajuta sa treci la Google Analytics 4, facand 200 de implementari gratuite
Divizia de Data Analytics & Insights a agentiei DWF a inceput o campanie nationala de sprijinire a afacerilor cu prezenta online, care au un site de tip lead generation sau un magazin e-commerce. In perioada 10 august – 10 octombrie 2022, aceasta isi propune sa instaleze gratuit cel putin 200 de coduri GA4 si sa puna la punct instalarile curente de GA4, prin adaugarea tracking-ului la nivel de pagina si a celui la nivel de tranzactie e-commerce sau goal principal, anunta DWF, intr-un comunicat de presa.
De la 1 iulie 2023, proprietatile Universal Analytics (a.k.a. GA3) nu vor mai inregistra trafic si comenzi online. Prin urmare, pana atunci, toate magazinele online care se bazeaza pe Google Analytics pentru a intelege eficienta campaniilor proprii de marketing online trebuie sa instaleze GA4.
„Vor fi multe business-uri care nu vor sti ce sa faca, ce inseamna aceasta «migrare» la GA4 – noua versiune de Google Analytics – si multe dintre business-urile care isi gestioneaza singure prezenta online (nota: nu au o agentie care se ocupa de paid media sau SEO, nu au o companie care sa ofere suport IT), nu vor reusi sa faca acest pas pana la data de 1 iulie 2023. Vrem sa ajutam cat mai multe site-uri, ca sa-si poata masura eficienta campaniilor de marketing online in conditii normale, cu aceleasi instrumente care le sunt familiare, adica prin utilizarea Google Analytics”, transmite Liviu Taloi (foto, Directorul Diviziei Data Analytics & Insights din cadrul DWF).
In acest moment, agentia deruleaza o campanie de comunicare catre clientii proprii si toate firmele din portofoliul DWF au inceput procesul de migrare de la GA3 la GA4. Ritmul de implementare este mai lent pe timpul verii, dar solicitarile pentru lunile septembrie si octombrie sunt in crestere rapida.
„Suntem deschisi si vom ajuta orice companie care are un site e-commerce sau pentru generare de lead-uri si consideram ca toate agentiile de digital din Romania ar trebui sa faca eforturi pentru migrarea cat mai rapida la tracking-ul prin GA4 a domeniilor pe care le detin clientii lor. Vom comunica periodic in social media rezultatele actiunii noastre, prin hashtag-urile #ga4free si #ga4gratuit. Avem o capacitate mare de instalare a conturilor noi de tip GA4, astfel ca procesul mediu de migrare de la GA3 la GA4 dureaza doar 1-2 zile”, completeaza Liviu Taloi.
Pentru a te inscrie pe lista de asteptare pentru instalarea GA4 gratuit, trimite un e-mail la adresa liviu.taloi@dwf.ro. Astfel vei beneficia de tracking-ul afisarilor de pagina si tracking-ul de tranzactii e-commerce. Agentia transmite ca au prioritate firmele care au avut contracte cu DWF de-a lungul timpului. In plus, poti cere si o intalnire cu Liviu Taloi, accesand acest link.
Leave a reply