DWF: 1 iulie 2023 = trecerea la Google Analytics 4 (si ce inseamna asta pentru magazinele online)
De pe 1 iulie 2023, proprietatile Universal Analytics nu vor mai inregistra trafic si comenzi online. De aceea, pana atunci, toate magazinele online care se bazeaza pe Google Analytics pentru a intelege eficienta campaniilor proprii de marketing online trebuie sa instaleze Google Analytics 4 (GA4).
Agentia SEO DWF estimeaza ca (asa cum a anuntat Google), pe 1 ianuarie 2024, accesul la contul de tip Universal Analytics (fie prin interfata de cont, fie prin programare API) va fi intrerupt, ceea ce este – practic – echivalentul stergerii datelor istorice (incepand cu anul 2005). DWF are o echipa dedicata de specialisti in Google Analytics, condusa de Liviu Taloi, care are deja solutia pregatita pentru cei peste 250 de clienti ai agentiei, dar care va face aceasta tranzitie la GA4 accesibila pentru toate magazinele online din Romania.
„Provocarea pe care o aduce implementarea codului de GA4 la sute sau mii de clienti este, de fapt, pentru divizia noastra o oportunitate extraordinara. Suntem pregatiti si marim echipa, pe masura ce aceste cereri de migrare la GA4 vor incepe sa ajunga in divizia de Data Insights. Noi credem in date, in faptul ca orice strategie de marketing online trebuie sa se bazeze pe date corecte si complete. Noi stim ca noua versiunea de Google Analytics va aduce insights valoroase pentru clientii nostri”, a explicat recent Liviu Taloi (foto, Data Analytics Director la DWF si Fondator ECOMpedia.ro), la prima editie din seria de evenimente DWF Talks (de pe 25 mai 2022).
Slide-urile prezentate la acest eveniment sunt afisate pe pagina de Thank You, dupa completarea unui sondaj privind modalitatea tehnica de implementare a GA4 si momentul in care site-urile din Romania vor decide sa faca aceasta migrare la noua versiune de Google Analytics.
Fie ca vinzi produse sau servicii online, fie ca ai un magazin digital sau un site de tip lead generation, poti programa o intalnire cu echipa de Data Analytics a agentiei, pentru a determina gradul de pregatire a companiei tale, apropo de aceste schimbari. Acceseaza acest link, pentru a afla ce trebuie sa faci pentru ca, de la 1 iulie 2023, sa-ti poti masura in continuare activitatile de marketing online ca pana acum, folosind noul GA4. Daca vrei sa afli care sunt pasii necesari pentru migrarea la GA4, afla mai multe de aici sau de aici.
Leave a reply