Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Cumparaturile online mobile, cel mai rapid ritm de crestere, in 2018 (studiu)

In Romania, obiceiurile cu cel mai rapid ritm de crestere YoY (in 2018, fata de 2017) sunt cumparaturile de pe dispozitive mobile in timpul urmaririi TV-ului, folosirea acestor dispozitive pentru plata offline (in magazinele fizice) si cumpararea prin apasarea pe reclame online, a descoperit studiul GfK „FutureBuy 2018” (despre influenta tehnologiei asupra comportamentului de cumparare). Cercetarea a fost efectuata in 35 de tari, in Romania fiind selectionat un esantion de 1.000 de utilizatori de Internet, din mediul urban, de peste 18 ani.

Alte date interesante despre tara noastra, din studiul amintit:

  • cele mai comune comportamente de cumparare pe Internet – cautarea de produse/servicii (55%), cautarea de detalii despre ele (51%), consultarea review-urilor postate de alti utilizatori (44%) si compararea preturilor (44%, Romania situandu-se peste nivelul global la acest capitol)
  • 41% dintre respondenti au folosit mai des fata de 2017 motoarele de cautare ca ajutor la cumparaturi
  • 3 din 10 au apelat la liste de cumparaturi (-2% YoY)
  • telefonul mobil este cel mai important instrument de shopping pentru mai bine de jumatate dintre romanii chestionati
  • peste 7 din 10 consumatori afirma ca pentru ei este important ca pretul unui produs sa fie acelasi, fie ca il cumpara din mediul online sau din magazine
  • loialitatea fata de produse/magazine e din ce in ce mai greu de pastrat – 54% dintre respondenti sunt de acord ca retailerii, advertiserii si brand-urile le influenteaza mai putin ca oricand decizia de cumparare, iar un procent egal spun ca ar fi mai loiali unui brand/retailer care le ofera posibilitatea sa personalizeze, sa dea sugestii sau sa ajute la conceperea produselor/serviciilor pe care le cumpara
  • 53% spun ca apreciaza cand site-urile le fac recomandari pe baza intereselor lor, din vizitele anterioare (-3% YoY)

Leave a reply