Cum si-a crescut Hungryroot.com veniturile cu 40% YoY, in 2023?
Livrarea de alimente comandate online s-a dezvoltat fulminant in timpul pandemiei COVID-19. Dar, in ultimii doi ani, multe companii care faceau livrari rapide la domiciliu s-a inchis (ca Jokr, Fridge No More, Buyk) sau au fost nevoite sa faca restructurari sau concedieri masive (ca Gorillas, Getir, Gopuff).
Acesta nu este si cazul Hungryroot.com, citim pe retailbrew.com, platforma care ofera un abonament culinar care te poate ajuta sa mananci mai sanatos: recomandari personalizate de retete si livrare saptamanala acasa a ingredientelor necesare pentru acestea, incepand de la 65 $/livrare.
Intr-un interviu cu sursa amintita, fondatorul si CEO-ul Ben McKean a dezvaluit cum Hungryroot.com a reusit sa aiba venituri de 333 milioane $ (+40% YoY) anul trecut, apeland la AI si avand o strategie de pret eficienta. 2023 a fost un an-cheie pentru companie, spune acesta: Hungryroot a avut un profit de peste 9 milioane $.
Lansata in 2015, platforma e-commerce oferea initial propriile produse culinare; apoi, in 2019, a inceput sa foloseasca inteligenta artificiala pentru a oferi servicii de livrare alimente (cu retetele aferente), incluzand branduri terte in cutiile cu produse. De anul trecut, comenzile pot include si produse pentru micul dejun, vitamine si suplimente (in total, peste 800 de produse diferite). Preturile Hungryroot sunt mai mici cu 20-30% in cazul clientilor care cheltuie 150 $, iar noile produse ii pot ajuta sa treaca de acest prag. Valoarea medie a comenzii este de 125 $.
Ben McKean spune ca Hungryroot foloseste machine learning-ul pentru a determina – de exemplu – ca, daca ai primit de cateva ori la rand somon, in cutia de alimente, saptamana asta vei primi pui. 60% dintre produsele de pe platforma sunt ingrediente intregi (abonatii primesc o punga de orez, din care poti face mai multe retete, nu doar gramajul necesar unei singure retete). Compania ofera peste 7.000 de retete/saptamana.
Leave a reply