Libris.ro: cifra de afaceri de 80 de milioane lei, in 2023 (+20% YoY)
Libris.ro anunta (intr-un comunicat de presa) ca a incheiat anul 2023 cu o cifra de afaceri de 80 de milioane lei, in crestere cu 20% fata de 2022. Dinamica pozitiva a fost sustinuta si de cresterea interesului cititorilor pentru cartile in limba engleza (+30% YoY), nisa in care Libris.ro a diversificat oferta, ajungand la peste 780.000 volume.
Motoarele cresterii anul trecut au mai inclus imbunatatirea permanenta a experientei de navigare pe website si dezvoltarea interactiunii cu cititorii (prin evenimente si experiente culturale variate, offline si online). In 2023, Libris.ro a vandut peste 2,5 milioane de produse, cu o medie a comenzii la nivel national de 125 lei. Cartile pentru copii au dominat topul categoriilor, la nivelul tuturor judetelor, urmate de Beletristica.
„Livrarea rapida, ambalarea personalizata si fara plastic, alaturi de recomandarile pe care le facem in functie de preferintele de lectura ale cititorilor nostri sunt actiuni prioritare pentru noi, al caror efect il vedem in recurenta si fidelitatea crescuta a clientilor. De asemenea, suntem parteneri ai parintilor si cadrelor didactice care pun pret pe lectura si desfasuram in permanenta actiuni care sa-i aduca pe micii cititori mai aproape de lectura”, transmite Laura Teposu (foto, CEO Libris.ro).
Investitiile in tehnologie permit librariei online sa ofere vizitatorilor recomandari personalizate de lectura si un motor de cautare dezvoltat special pentru carte. De asemenea, functionalitatea „Rasfoieste” (disponibila pentru mai mult de 90% dintre titlurile in limba romana de pe Libris.ro) permite vizitatorilor sa citeasca si cateva pagini din fiecare volum, fix ca intr-o librarie fizica. Aceasta optiune este utilizata de 70% dintre vizitatori, inainte de a pune o carte in cosul virtual de cumparaturi. Aceste functionalitati sustin experienta de achizitie si clientii Libris.ro revin periodic pe site, in cautarea unor noi titluri – 55 % din comenzile plasate sunt de la clienti recurenti.
Leave a reply